Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace České republiky ve Velké Británii
Brichová, Eva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Milarová, Veronika (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat prezentaci České republiky ve Velké Británii. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s pojmem nation branding, image ČR v zahraničí (i na základě vlastního dotazníkového šetření) a pokusy ČR o zlepšení vlastní prezentace. Následující tři kapitoly pojednávají o činnosti vládních agentur především v oblasti prezentace ČR. Druhá kapitola věnuje pozornost významu ekonomické diplomacie, jejím aktérům (zastupitelským úřadům ČR v zahraničí, CzechTradu a CzechInvestu) a důležitosti VB jako obchodního partnera ČR. Třetí kapitola zkoumá snahy CzechTourismu o propagaci ČR jako turistické destinace a čtvrtá kapitola sleduje kulturní prezentaci ČR ve VB Českým centrem Londýn. Důraz je v práci kladen především na aktivity roku 2012 a projekt Českého domu při LOH 2012 v Londýně.
Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch
Jelínková, Adéla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých hledisek. Závěrem je posouzen vliv webů na image ČR jako atraktivní turistické destinace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.