Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace značky Camel: od běžné značky k ikonické
Kališ, Jakub ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Camel: Od běžné značky k ikonické" se zabývá deskripcí marketingových nástrojů cigaretové značky Camel za celou dobu její existence. Na více než stoletou historii značky je nahlíženo především z perspektivy tzv. cultural brandingu - kulturního budování značky. Optikou tohoto přístupu se snaží nalézt odpověď na otázku, zda je možné Camel považovat za značku ikonickou. Text je doplněn o rozsáhlou obrazovou dokumentaci, která je na pozadí základních historických událostí základním zdrojem informací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.