Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení externího personálního marketingu podniku
Blahutková, Dana ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá externím marketingem z pohledu personalistiky. Cílem práce je odstranění nedostatků v oblasti externího marketingu podniku Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o. Teoretická část práce objasňuje pojmy z oblasti lidských zdrojů a popisuje metody, jimiž je podnik analyzován. V analytické části práce je popsána daná společnost a její současné nedostatky v zadaném tématu, pro jejichž zlepšení jsou uvedeny návrhy.
HR marketing ve vybrané organizaci
MUSILOVÁ, Markéta
V této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.
Personální marketing v sociálních podnicích
Šašková, Martina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací metod personálního marketingu v sociálních podnicích. Jejím cílem je zjistit, jak je realizován personální marketing v sociálních podnicích a jaké metody interního a externího personálního marketingu využívají zkoumané sociální podniky. Práce popisuje specifika sociálního podnikání a sociálních podniků, jednotlivé metody personálního marketingu, fáze personálního plánování a rozlišuje mezi pojmy personální marketing a employer branding. Empirická část využívá polostrukturovaný rozhovor a dotazníkové šetření pro výzkum a vychází ze zkušenosti personalistů v sociálních podnicích s aplikací personálního marketingu a z vnímání jeho aplikace zaměstnanci podniku. Popisuje slabé a silné stránky využívaných metod a rozdíly mezi zkoumanými podniky. Výstupem je doporučení pro personalisty v podnicích a porovnání nástrojů personálního marketingu využívaných ve zkoumaných podnicích s těmi popisovanými v odborných publikacích.
Návrh na zlepšení externího personálního marketingu podniku
Blahutková, Dana ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá externím marketingem z pohledu personalistiky. Cílem práce je odstranění nedostatků v oblasti externího marketingu podniku Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o. Teoretická část práce objasňuje pojmy z oblasti lidských zdrojů a popisuje metody, jimiž je podnik analyzován. V analytické části práce je popsána daná společnost a její současné nedostatky v zadaném tématu, pro jejichž zlepšení jsou uvedeny návrhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.