Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace hry dáma s využitím robotického manipulátoru
Lichosyt, David ; Ligocki, Adam (oponent) ; Lázna, Tomáš (vedoucí práce)
Práce začíná krátkou rešerší již existujících robotických systémů umožňující hru dámy. V dalších částech popisuje možnosti ovládání manipulátoru Fanuc LR Mate 200iD 4S skrze kontrolér R-30iB Mate za pomoci platformy ROS na externím hardwaru. Následuje popis navržených a vyrobených fyzických modelů. Dále se řeší problematika detekce herního stavu v reálném čase, herní logiky a lidského zásahu s ohledem na bezpečnost. V závěru práce se pojednává o kontrole dodržování pravidel, obsluze systému a možných budoucích rozšířeních systému.
Demonstrační úloha pro robotický manipulátor EPSON
Fireš, Martin ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí robotického hráče dámy s použitím počítačového vidění, Minimax algoritmu pro výpočet tahu a robotického manipulátoru EPSON C3. Pro komunikaci s robotem byl navržen komunikační protokol a realizována knihovna v jazyce C#.
Implementace hry dáma s využitím robotického manipulátoru
Lichosyt, David ; Ligocki, Adam (oponent) ; Lázna, Tomáš (vedoucí práce)
Práce začíná krátkou rešerší již existujících robotických systémů umožňující hru dámy. V dalších částech popisuje možnosti ovládání manipulátoru Fanuc LR Mate 200iD 4S skrze kontrolér R-30iB Mate za pomoci platformy ROS na externím hardwaru. Následuje popis navržených a vyrobených fyzických modelů. Dále se řeší problematika detekce herního stavu v reálném čase, herní logiky a lidského zásahu s ohledem na bezpečnost. V závěru práce se pojednává o kontrole dodržování pravidel, obsluze systému a možných budoucích rozšířeních systému.
Demonstrační úloha pro robotický manipulátor EPSON
Fireš, Martin ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí robotického hráče dámy s použitím počítačového vidění, Minimax algoritmu pro výpočet tahu a robotického manipulátoru EPSON C3. Pro komunikaci s robotem byl navržen komunikační protokol a realizována knihovna v jazyce C#.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.