Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Jílek, Stanislav ; Doskočil, Radek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá použitím fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků firmy lisovna TILL s. r. o. Hodnocení je provedeno pomocí programů Microsoft EXCEL a MathWorks MATLAB, za použití hlavních atributů a charakteristik zákazníků. Výstupem práce jsou přehledné a funkční fuzzy modely, pomocí kterých lze efektivně zhodnotit potencionální, ale i stávající zákazníky.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Homola, Rostislav ; Kudrna, Josef (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením kvality zákazníků společnosti Heineken Česká republika, a. s. za pomoci využití teorie fuzzy logiky jako pokročilé metody rozhodování, která bude dále prakticky aplikována v rámci vlastního návrhu řešení. Na základě zvolených parametrů bude sestaven model sloužící k optimálnímu zhodnocení zákazníků společnosti, na jejímž základě může společnost dále rozhodnout, zda s daným zákazníkem spolupracovat či je pro ni výhodnější tuto spolupráci ukončit. Samotné řešení práce je realizováno za podpory programů Microsoft Excel a MATLAB.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Šulc, Ondřej ; Vítek, Pavel (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikováním fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků ve společnosti PPL CZ s.r.o. Pro hodnocení bylo využito programů Microsoft Excel a MathWorks MATLAB, ve kterých budou vytvořeny modely používající fuzzy logiku. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům, která jsou nezbytná pro pochopení celé problematiky. Druhá část zahrnuje informace o společnosti a analýzy současné situace. Nakonec v poslední části jsou zpracovány fuzzy modely, použité pro vyhodnocení existujících zákazníků.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Švik, Matěj ; Štěpánková, Vladěna (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků vybrané firmy pomocí fuzzy logiky. Navrhnutý fuzzy systém umožňuje vyhodnocovat jednotlivé zákazníky a slouží jako podpora pro rozhodování.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Pipková, Zuzana ; Šebestová, Monika (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků společnosti GALATEK a.s., jejíž hlavním výrobním programem je výroba strojů na povrchové úpravy. K tomuto hodnocení budou využity modely založené na fuzzy logice, vytvořené v programech MS Excel a MathWorks MATLAB. V první části této práce je uvedena teorie potřebná k pochopení daného problému. Druhá část obsahuje popis společnosti a poslední třetí část popisuje hodnocení zákazníků z hlediska spolupráce s danou firmou, výsledky a návrhy zjištěné díky hodnocení fuzzy logikou.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Homola, Rostislav ; Kudrna, Josef (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením kvality zákazníků společnosti Heineken Česká republika, a. s. za pomoci využití teorie fuzzy logiky jako pokročilé metody rozhodování, která bude dále prakticky aplikována v rámci vlastního návrhu řešení. Na základě zvolených parametrů bude sestaven model sloužící k optimálnímu zhodnocení zákazníků společnosti, na jejímž základě může společnost dále rozhodnout, zda s daným zákazníkem spolupracovat či je pro ni výhodnější tuto spolupráci ukončit. Samotné řešení práce je realizováno za podpory programů Microsoft Excel a MATLAB.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Šulc, Ondřej ; Vítek, Pavel (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikováním fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků ve společnosti PPL CZ s.r.o. Pro hodnocení bylo využito programů Microsoft Excel a MathWorks MATLAB, ve kterých budou vytvořeny modely používající fuzzy logiku. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům, která jsou nezbytná pro pochopení celé problematiky. Druhá část zahrnuje informace o společnosti a analýzy současné situace. Nakonec v poslední části jsou zpracovány fuzzy modely, použité pro vyhodnocení existujících zákazníků.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Pipková, Zuzana ; Šebestová, Monika (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků společnosti GALATEK a.s., jejíž hlavním výrobním programem je výroba strojů na povrchové úpravy. K tomuto hodnocení budou využity modely založené na fuzzy logice, vytvořené v programech MS Excel a MathWorks MATLAB. V první části této práce je uvedena teorie potřebná k pochopení daného problému. Druhá část obsahuje popis společnosti a poslední třetí část popisuje hodnocení zákazníků z hlediska spolupráce s danou firmou, výsledky a návrhy zjištěné díky hodnocení fuzzy logikou.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Jílek, Stanislav ; Doskočil, Radek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá použitím fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků firmy lisovna TILL s. r. o. Hodnocení je provedeno pomocí programů Microsoft EXCEL a MathWorks MATLAB, za použití hlavních atributů a charakteristik zákazníků. Výstupem práce jsou přehledné a funkční fuzzy modely, pomocí kterých lze efektivně zhodnotit potencionální, ale i stávající zákazníky.
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Švik, Matěj ; Štěpánková, Vladěna (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků vybrané firmy pomocí fuzzy logiky. Navrhnutý fuzzy systém umožňuje vyhodnocovat jednotlivé zákazníky a slouží jako podpora pro rozhodování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.