Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocování dopravního hluku
Mejzlík, Martin ; Spies, Karel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou dopravního hluku, jeho měřením a vyhodnocováním. Teoretická část se soustřeďuje jednak na základní informace o akustice, ale také popisuje a analyzuje zdroje hluku na styku pneumatika/vozovka. Dále se zabývá protihlukovými kryty a metodami pro měření dopravního hluku. Praktická část obsahuje popisy, výsledky a zhodnocení realizovaných měření hluku metodami CPX a SPB.
Vyhodnocení hlukových emisí protihlukových povrchů vozovek
Mejzlík, Martin ; Spies, Karel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámit se s problematikou protihlukových povrchů vozovek, analyzovat zdroje hluku při interakci pneumatiky s vozovkou, seznámit se s principy protihlukových koberců a jejich vlastnostmi. Součástí práce je také celkové shrnutí metod používaných pro měření hluku z rozhraní pneumatika/vozovka a vyhodnocení některých dosud provedených měření na realizovaných úsecích s protihlukovými kryty. Hlavním cílem je vyhodnocení měření v Zádveřicích u Zlína.
Navrhování nízkohlučných asfaltových směsí
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nízkohlučné asfaltové směsi obecně, konkrétně pak asfaltový beton pro velmi tenké vrstvy s nízkou hlučností (BBTM 8 NH) a asfaltový koberec mastixový s nízkou hlučností (SMA 8 NH). První polovina práce popisuje základní typy asfaltových směsí se sníženou hlučností, požadavky na vstupní materiály, hlukové emise a jejich metody měření. Druhá část se zabývá návrhem BBTM 8 NH a SMA 8 NH tak, aby měli stejnou mezerovitost. Následně byly zkoušeny jejich parametry. Akustická pohltivost, odolnost proti trvalým deformacím a tuhost. Zkušební metody jsou popsány a vyhodnoceny.
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
Navrhování nízkohlučných asfaltových směsí
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nízkohlučné asfaltové směsi obecně, konkrétně pak asfaltový beton pro velmi tenké vrstvy s nízkou hlučností (BBTM 8 NH) a asfaltový koberec mastixový s nízkou hlučností (SMA 8 NH). První polovina práce popisuje základní typy asfaltových směsí se sníženou hlučností, požadavky na vstupní materiály, hlukové emise a jejich metody měření. Druhá část se zabývá návrhem BBTM 8 NH a SMA 8 NH tak, aby měli stejnou mezerovitost. Následně byly zkoušeny jejich parametry. Akustická pohltivost, odolnost proti trvalým deformacím a tuhost. Zkušební metody jsou popsány a vyhodnoceny.
Vyhodnocení hlukových emisí protihlukových povrchů vozovek
Mejzlík, Martin ; Spies, Karel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámit se s problematikou protihlukových povrchů vozovek, analyzovat zdroje hluku při interakci pneumatiky s vozovkou, seznámit se s principy protihlukových koberců a jejich vlastnostmi. Součástí práce je také celkové shrnutí metod používaných pro měření hluku z rozhraní pneumatika/vozovka a vyhodnocení některých dosud provedených měření na realizovaných úsecích s protihlukovými kryty. Hlavním cílem je vyhodnocení měření v Zádveřicích u Zlína.
Vyhodnocování dopravního hluku
Mejzlík, Martin ; Spies, Karel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou dopravního hluku, jeho měřením a vyhodnocováním. Teoretická část se soustřeďuje jednak na základní informace o akustice, ale také popisuje a analyzuje zdroje hluku na styku pneumatika/vozovka. Dále se zabývá protihlukovými kryty a metodami pro měření dopravního hluku. Praktická část obsahuje popisy, výsledky a zhodnocení realizovaných měření hluku metodami CPX a SPB.
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
Analýza hluku dopravních zařízení v závislosti na dopravním prostředí.
JIRAŇ, Josef
Cílem je provedení analýzy hluku pozemních dopravních zařízení, jakožto osobních automobilů, nákladních automobilů, autobusů, motocyklů aj., v závislosti na charakteru dopravní trasy, kde hraje roli, počet projíždějících vozidel, rychlost vozidel a povrch vozovky. Dále provézt analýzu hluku v závislosti na prostředí a druhu dopravního prostředí, např. dálnice, silnice I. Třídy, II. Třídy, III. Třídy, účelové komunikace, frekventovaná křižovatka a frekventovaný kruhový objezd ve městě. Na základě této analýzy vypracovat souhrn poznatků o úrovni hlukových emisí, zpracovat do tabulek a udělat návrh protihlukových opatření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.