|
Problematika použití R - materiálu do asfaltových směsí
Zítka, Patrik ; Kašpar, Jiří (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou použití R-materiálu do asfaltových směsí. V teoretické části jsou rozebrány druhy recyklace netuhých vozovek a způsoby přidávání R-materiálu do asfaltových směsí. Praktická část se věnuje návrhu a laboratorní výrobě asfaltových vrstev pro ložní vrstvy ACL 16 +. Obsah R-materiálu ve směsích je 0 %, 20 %, 25 % a 30 %. Jako přísada pro změkčení R-materiálu se použil rejuvenátor EVOTHERM MA3. Na jednotlivých směsích jsou porovnány parametry zkoušek – odolnost proti trvalým deformacím, odolnost vůči účinkům vody a nízkoteplotní vlastnosti.
|
|
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
|
|
Problematika použití R - materiálu do asfaltových směsí
Zítka, Patrik ; Kašpar, Jiří (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou použití R-materiálu do asfaltových směsí. V teoretické části jsou rozebrány druhy recyklace netuhých vozovek a způsoby přidávání R-materiálu do asfaltových směsí. Praktická část se věnuje návrhu a laboratorní výrobě asfaltových vrstev pro ložní vrstvy ACL 16 +. Obsah R-materiálu ve směsích je 0 %, 20 %, 25 % a 30 %. Jako přísada pro změkčení R-materiálu se použil rejuvenátor EVOTHERM MA3. Na jednotlivých směsích jsou porovnány parametry zkoušek – odolnost proti trvalým deformacím, odolnost vůči účinkům vody a nízkoteplotní vlastnosti.
|
|
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
|