Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z
Krikelová, Lucie
Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární rešerši, kde jsou objasněny základní pojmy, které jsou dále v této bakalářské práci rozvíjeny. Pomocí dotazníkového šetření jsou prezentována získaná data. Na základě výsledků získané z praktické části a odborné literatury, jsou formulována doporučení, která povedou ke zlepšení vnímání značky generací Z.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Analýza vlivu reklamy na děti
Sedláčková, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Reklama představuje nedílnou součást našeho života. Setkáváme se s ní téměř na každém kroku. Dospělí dokáží rozlišit a pochopit reklamu, ale co děti? Jak reklama ovlivňuje děti? Jsou na ni připraveny? Cílem této práce je seznámení se s pojmem reklama, historií reklamy na našem území, právní úpravou ale především zjištění vlivu reklamy na děti. První část této analýzy je věnována rodičům, zjišťuje jak vnímají reklamu rodiče, resp. jaký má dle nich vliv na děti. Druhá část již představuje samotnou analýzu dětí. Práce je zaměřena na děti do sedmi let, tedy především na děti docházející do mateřských škol. Pro svou analýzu jsem tuto skupinu rozdělila ještě na tři kategorie, a sice děti do tří let, děti do pěti let a děti do sedmi let věku. Závěr práce již představuje shrnutí zjištěných poznatků vlastní analýzy a možná doporučení.
Reklama vo verejnom priestore
Berčíková, Pavlína
Podstatou práce je kritický rozbor vlivu reklamy na místa, které ve své podstatě patří všem a které je třeba z tohoto důvodu chránit před poškozením. Úvod práce je věnován souhrnnému přehledu vývoje světové i československé reklamy a propagace, který zaznamenává nejpodstatnější historické události, formující podobu moderního ovlivňování spotřebitelů ke koupi nabízeného produktu. Naásledne se text se zabývá vlastnostmi současné reklamy, způsoby získávání zákazníka a možnými následky narušení rovnováhy veřejného prostoru, do kterého stále více proniká. Pozornost je dále věnována problémům vznikajícím na úrovni krajiny a úrovni města. Prezentované jsou zejména problémy ekologické, estetické, bezpečnostní a společenské. Závěrem práce upozorňuje na eventuální rizika spojená s přeplněním životního prostoru lidí reklamou a stanovuje základní možnosti řešení dané situace.
Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média
VOJTÍŠKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum reklamních inzercí v časopisech a novinách. Účinnost a dosah tohoto reklamního prostředku je zjišťován prostřednictvím experimentu a dotazování. V závěru práce je uveden návrh pro využití výsledků výzkumu a porovnání získaných informací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.