Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti vstřikovacího systému common-rail
Smilek, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tomáš Smilek Možnosti vstřikovacího systému common-rail BP, Ústav automobilního a dopravního inženýrství, 2008, str. 23, obr. 18, přílohy 0 Bakalářská práce se zabývá vstřikovacím systémem common-rail. Popisuje historii vývoje stejně jako jednotlivé části systému a jejich funkci. Také stanovuje výhody oproti starým způsobům vstřikování.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Výroba náhradního dílu čerpadla pro řezání vodním paprskem
Vrána, Lukáš ; Slaný, Martin (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje teoretickou část zabývající se nekonvenční technologií vodního paprsku. První část je věnována rozboru technologie vodního paprsku a možným způsobům využití při obrábění. Část praktická řeší problematiku dílu čerpadla a jeho možný postup výroby. V závěru práce je technicko- ekonomické zhodnocení.
Návrh zařízení pro nasazování o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla
Matula, David ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem navlékání o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla CP4. Práce byla zpracována pro firmu Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. V práci je nejprve uvedeno představení firmy a jejich produktů. V další části práce je provedena analýza současného stavu pracoviště. Následuje průzkum trhu v oblasti automatizovaného navlékání o-kroužků. Tento průzkum posloužil jako inspirace při konstrukci navlékací hlavy. Zkonstruovaná hlava byla vyrobena a otestována na testovacím pracovišti. Po otestování hlavy bylo vypracováno několik variant výsledné stanice navlékání o-kroužků. K výběru nejvhodnější varianty bylo použito multikriteriální metody. K vítězné variantě je vypracován konstrukční koncept pracoviště. Výsledný koncept byl hodnocen z ekonomického i technického hlediska.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Přímý vstřik benzínu – vstřikovací systém budoucnosti?
Smilek, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přímým vstřikem benzínu u spalovacích motorů. Uvádí přehled komponentů vstřikovacího systému. Popisuje jejich stavbu a princip funkce, výhody a nevýhody systému oproti starším způsobům vstřikování. Uvádí také přehled motorů s tímto způsobem vstřikování paliva.
Optimalizace procesů obrábění ve výrobě přírub CP4
Švaříček, Petr ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Humár, Anton (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je posouzení stávajícího stavu procesu obrábění pří-ruby CP4 z hliníkové slitiny pro vysokotlaká čerpadla systému Common Rail v konkrétních podmínkách společnosti Bosch Diesel, s.r.o. v Jihlavě, a to s ohledem na požadavky výroby a požadavky zabezpečení systému jakosti. Cílem práce je návrh nové technologie obrábění a posouzení její účinnosti.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový motor
Šiška, Adam ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou nejmodernějšího vstřikovacího systému Common-Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Následující aplikace je přestavbou ze zastaralého systému s řadovými vstřikovacími čerpadly. Protože výdaje za tuto přestavbu musí být co nejmenší, je snaha o minimální zásahy do konstrukce motoru. Diplomová práce se tedy nejprve věnuje teorii vstřikovacích systémů vznětových motorů a věcí s nimi související a poté ukazuje konstrukční řešení přestavby podpořené analytickými výpočty a analýzou MKP u nově navržených součástí.
Vývoj a perspektivy systému common rail
Gach, Jakub ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail. Popisuje počátky systému, jeho princip a funkci jednotlivých části systému. Zabývá se rovněž vývojem jednotlivých generací systému a jejich použití. Z práce vychází, že se jedná o jeden z nejlepších vstřikovacích systému současnosti, který splňuje všechny novodobé požadavky potřebné při konstrukci a návrhu vozidla.
Optimalizace výrobní a montážní technologie ventilového čepu
Hrouzková, Andrea ; Zapletal, Josef (oponent) ; Doležal, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na studium vlivu výrobní a montážní technologie ventilového šroubu montovaného do dieslového vysokotlakého čerpadla CP3 ve firmě Bosch, u kterého byla zjištěna netěsnost. Jako experimentální materiál byly zvoleny tepelně nezpracované šrouby M16x1,5 vyrobené z materiálu 12 050. Byly vyrobeny skupiny vzorků ve dvou rozmezích tvrdostí. Experimentální stanovení optimálního rozmezí tvrdostí bylo posouzeno na základě výsledků ze šroubovacího procesu a stanoveny hodnoty plastické deformace těsnící plochy dané součástky. Experimentální část se dále zabývá analýzou dosedacích ploch na čerpadle a dané součásti, po provedení šroubovacího procesu. Do jisté míry je sledována i provedená povrchová úprava.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.