Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje žáků staršího školního věku k pohybové aktivitě jako východisko pro tvorbu programu výchovy ke zdraví na základní škole
Poklopová, Zuzana ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Název: Postoje žáků staršího školního věku k pohybové aktivitě jako východisko pro tvorbu programu výchovy ke zdraví na základní škole Autor: Bc. Zuzana Pexová Katedra: katedra pedagogiky Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji žáků staršího školního věku se zaměřením na pohybovou aktivitu. Cílem práce je na základě výsledků teoretické analýzy a vlastního výzkumného šetření vytvořit specifický výukový program uplatnitelný ve výchově ke zdraví. Teoretická část se zabývá životním stylem, pohybovou aktivitou, starším školním věkem. Vlastní praktická část je rozdělena na dvě části. V první je zkoumán školní vzdělávací program vybrané školy z hlediska integrace vzdělávací oblasti Člověk a zdraví do školního kurikula výchovy ke zdraví, v druhé jsou předloženy výsledky výzkumného šetření a vytvořen návrh specifického programu podpory zdraví, ve kterém je výchova ke zdraví integrována do tělesné výchovy. Klíčová slova: životní styl, zdravý životní styl, pohybová aktivita, sport, výchova ke zdraví
Postoje žáků staršího školního věku k pohybové aktivitě jako východisko pro tvorbu programu výchovy ke zdraví na základní škole
Poklopová, Zuzana ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Název: Postoje žáků staršího školního věku k pohybové aktivitě jako východisko pro tvorbu programu výchovy ke zdraví na základní škole Autor: Bc. Zuzana Pexová Katedra: katedra pedagogiky Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji žáků staršího školního věku se zaměřením na pohybovou aktivitu. Cílem práce je na základě výsledků teoretické analýzy a vlastního výzkumného šetření vytvořit specifický výukový program uplatnitelný ve výchově ke zdraví. Teoretická část se zabývá životním stylem, pohybovou aktivitou, starším školním věkem. Vlastní praktická část je rozdělena na dvě části. V první je zkoumán školní vzdělávací program vybrané školy z hlediska integrace vzdělávací oblasti Člověk a zdraví do školního kurikula výchovy ke zdraví, v druhé jsou předloženy výsledky výzkumného šetření a vytvořen návrh specifického programu podpory zdraví, ve kterém je výchova ke zdraví integrována do tělesné výchovy. Klíčová slova: životní styl, zdravý životní styl, pohybová aktivita, sport, výchova ke zdraví
Význam řízených pohybových aktivit ve výchově ke zdraví u dětí v předškolním věku
ULBRICHOVÁ, Dagmar
Předkládaná práce monitoruje řízené pohybové aktivity u dětí předškolního věku jak z hlediska předškolních zařízení, tak z hlediska rodinného prostředí. Cílem práce je zmapovat současnou úroveň pohybových aktivit a poukázat na základní vztahy výchovy ke zdraví a zdravého vývoje předškolního dítěte. Celkový počet účastníků byl 72 dětí předškolního věku. Z důvodu zpětné vazby jsem též oslovila 172 účastníků (učitelky mateřských škol, rodiče). Na základě mých zjištění se prokázalo, že učitelky mateřských škol poskytují při práci s dětmi dostatek kvalitních pohybových aktivit. Z hlediska rodinného prostředí je třeba věnovat pohybovým aktivitám zvýšenou pozornost a nadále poukazovat na problematiku v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.