Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Vyskočilová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje nástin základních metod managementu kvality a také se věnuje řízení vztahu se zákazníkem. Praktická část obsahuje zhodnocení standardů a nástrojů používaných v hotelu Boscolo Prague spolu s analýzou kvality služeb a spokojenosti hosta. Pozornost je věnována také efektivitě nových opatření zavedených za účelem zvýšení spokojenosti hostů. Závěrečná část je věnována vyhodnocení výstupů z analýzy a doporučením pro možná zlepšení.
Spokojenost klientely s poskytovanými službami ve vybraném hotelu
Novotná, Markéta ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost hostů se službami, které jim hotel poskytuje pomocí dotazníkového šetření. Následně navrhnout opatření a doporučení, která by měla vést k jejich zlepšení a ke zvýšení spokojenosti hostů. Teoretická část se zabývá charakteristikou hotelnictví, hotelových služeb, využitím marketingu v hotelnictví, segmentací trhu cestovního ruchu a neposlední řadě spokojeností zákazníka. Praktická část popisuje hotelový řetězec, konkrétní hotel v Praze, jeho SWOT analýzu a dále následuje vyhodnocení výzkumu, shrnutí a návrhy a opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.