Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Plugin for Drawing Recording and Reconstruction in Graphics Editor
Hiner, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to explore the possibilities of observing brush strokes inside a graphics editor, recording them, and finally, allowing the user to edit each individual stroke or play them out in a sequence. These features are then implemented in a form of a plugin module for a selected suitable graphics editor.
Service Development
Suchý, Jan ; Maňas, Kristian (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce přibližuje vývoj digitálních produktů / služby v rámci dlouhodobého kolabo- rativního projektu, reagujícího na současné procesy a nástroje používané při tvorbě vizuálních výstupů (grafické a textové editory, cloudové služby pro sdílení souborů, platformy pro orga- nizaci spolupráce). Existující softwary většinou pomalu reflektují technologický vývoj, způso- bují zbytečné chyby v komunikaci mezi tvůrci a generují nadbytečné pracovní úkony. Většina práce probíhá offline, produkty a služby nejsou kompatibilní a svou nabídkou funkcí oddělují / omezují činnosti designérů, editorů, korektorů atp. Pro uživatele přináší omezené pole mož- ností, nepodporují větší provázanost (inkluzivitu) jednotlivých úkonů a tím komplikují spolupráci při DTP. Vznikající webové aplikace / služba co.llaborate.online mají ambice tyto problémy řešit, část pracovních postupů automatizovat a změnit nevyhovující pracovní postupy.
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Service Design
Fišerová, Barbora ; Dědic, Filip (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce přibližuje design vlastní webové aplikace v rámci dlouhodobého kolaborativního projektu co.llaborate.online. V malém týmu zkoumáme a reflektujeme vlastní workflow a práci designéra. V současnosti je společným cílem design a vývoj MVP pro zpracování textu, obrázků a dalšího grafického materiálu do libovolných grafických výstupů – grafického editoru co.design. V rámci projektu se také dlouhodobě zaměřujeme na koncept kompatibilních MVP pro editování textu či správu dat a uživatelský výzkum. Východiskem co.llaborate.online je princip DRY (Don’t repeat yourself / Neopakuj se) a principy webových technologií. Testujeme do jaké míry lze, skrze nově navržené webové aplikace, určité pracovní postupy automatizovat, ulehčit (spolu)práci designérů, autorů textu, editorů, korektorů atp. či emancipovat uživatele od nadbytečných činností.
Plugin for Drawing Recording and Reconstruction in Graphics Editor
Hiner, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to explore the possibilities of observing brush strokes inside a graphics editor, recording them, and finally, allowing the user to edit each individual stroke or play them out in a sequence. These features are then implemented in a form of a plugin module for a selected suitable graphics editor.
Service Design
Fišerová, Barbora ; Dědic, Filip (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce přibližuje design vlastní webové aplikace v rámci dlouhodobého kolaborativního projektu co.llaborate.online. V malém týmu zkoumáme a reflektujeme vlastní workflow a práci designéra. V současnosti je společným cílem design a vývoj MVP pro zpracování textu, obrázků a dalšího grafického materiálu do libovolných grafických výstupů – grafického editoru co.design. V rámci projektu se také dlouhodobě zaměřujeme na koncept kompatibilních MVP pro editování textu či správu dat a uživatelský výzkum. Východiskem co.llaborate.online je princip DRY (Don’t repeat yourself / Neopakuj se) a principy webových technologií. Testujeme do jaké míry lze, skrze nově navržené webové aplikace, určité pracovní postupy automatizovat, ulehčit (spolu)práci designérů, autorů textu, editorů, korektorů atp. či emancipovat uživatele od nadbytečných činností.
Service Development
Suchý, Jan ; Maňas, Kristian (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce přibližuje vývoj digitálních produktů / služby v rámci dlouhodobého kolabo- rativního projektu, reagujícího na současné procesy a nástroje používané při tvorbě vizuálních výstupů (grafické a textové editory, cloudové služby pro sdílení souborů, platformy pro orga- nizaci spolupráce). Existující softwary většinou pomalu reflektují technologický vývoj, způso- bují zbytečné chyby v komunikaci mezi tvůrci a generují nadbytečné pracovní úkony. Většina práce probíhá offline, produkty a služby nejsou kompatibilní a svou nabídkou funkcí oddělují / omezují činnosti designérů, editorů, korektorů atp. Pro uživatele přináší omezené pole mož- ností, nepodporují větší provázanost (inkluzivitu) jednotlivých úkonů a tím komplikují spolupráci při DTP. Vznikající webové aplikace / služba co.llaborate.online mají ambice tyto problémy řešit, část pracovních postupů automatizovat a změnit nevyhovující pracovní postupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.