Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
no noon on
Janechová, Lucia ; Houser, Milan (oponent) ; Štindlová, Marie (vedoucí práce)
Práca spracováva tému slnka. To v nímame inak v závislosti od jeho polohy na oblohe, toho kde sa zrovna nachádzame či proste podľa toho, akú máme práve náladu. V obrazoch hľadám spôsoby jeho zobrazenia či stopy pocitov, ktoré je schopné vyvolávať. Využívam k tomu rozvetvené obrazce ako variácie tvaru lúčov, ťažiskom obrazov je príznačne zväčša kruh. Akryl a olej kombinujem s pastelom, ktorý umožňuje voľnejšiu kresbu. V snahe rozšíriť škálu médií pracujem aj s meďou či betónom. Sériu teda dopĺňajú aj reliéfne poloobjekty a medená "brána", ktorou slnko pomyselne prechádza na pravé poludnie.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Geršl, Jan ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně vysvětluje vybrané techniky, které byly využity přímo k implementaci praktické části.
Programovatelné shadery v OpenGL
Radil, Přemek ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
V dnešní době se OpenGL používá převážně pro tvorbu počítačových her, CAD programů, aplikací virtuální reality, leteckých simulací či vědeckotechnických vizualizací. Tato bakalářská práce se zabýva tvorbou shaderů v jazyce OpenGL shading Language a jejich připojením právě k OpenGL aplikacím. Jejím cílem je popsat postupy tvorby efektů vytvářejících hloubku ostrosti, záři a měkké stíny a poskytnout o těchto postupech tutoriál. První kapitoly sdělují informace o OpenGL a rozšiřující knihovně OpenGL Utility Toolkit a také ukazují některé obecné postupy potřebné k dosažení výše uvedených efektů. Poslední kapitoly se pak věnují přímo shaderům vytvářejícím tyto efekty.
no noon on
Janechová, Lucia ; Houser, Milan (oponent) ; Štindlová, Marie (vedoucí práce)
Práca spracováva tému slnka. To v nímame inak v závislosti od jeho polohy na oblohe, toho kde sa zrovna nachádzame či proste podľa toho, akú máme práve náladu. V obrazoch hľadám spôsoby jeho zobrazenia či stopy pocitov, ktoré je schopné vyvolávať. Využívam k tomu rozvetvené obrazce ako variácie tvaru lúčov, ťažiskom obrazov je príznačne zväčša kruh. Akryl a olej kombinujem s pastelom, ktorý umožňuje voľnejšiu kresbu. V snahe rozšíriť škálu médií pracujem aj s meďou či betónom. Sériu teda dopĺňajú aj reliéfne poloobjekty a medená "brána", ktorou slnko pomyselne prechádza na pravé poludnie.
Programovatelné shadery v OpenGL
Radil, Přemek ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
V dnešní době se OpenGL používá převážně pro tvorbu počítačových her, CAD programů, aplikací virtuální reality, leteckých simulací či vědeckotechnických vizualizací. Tato bakalářská práce se zabýva tvorbou shaderů v jazyce OpenGL shading Language a jejich připojením právě k OpenGL aplikacím. Jejím cílem je popsat postupy tvorby efektů vytvářejících hloubku ostrosti, záři a měkké stíny a poskytnout o těchto postupech tutoriál. První kapitoly sdělují informace o OpenGL a rozšiřující knihovně OpenGL Utility Toolkit a také ukazují některé obecné postupy potřebné k dosažení výše uvedených efektů. Poslední kapitoly se pak věnují přímo shaderům vytvářejícím tyto efekty.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Geršl, Jan ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně vysvětluje vybrané techniky, které byly využity přímo k implementaci praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.