Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Doplnění PPBP pro účely PÚ
Novák, Jan ; Mokrý, Martin (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení revize bodů podrobného polohového bodového pole a návrh nových bodů pro jeho doplnění včetně vlastní realizace v terénu. Nové body byly určeny klasickými geodetickými metodami a pomocí technologie globálního navigačního družicového systému. Součástí práce je vyhotovená kompletní dokumentace podrobného polohového bodového pole pro účely pozemkové úpravy.
Technická mapa výukového trenažeru
Kupcová, Anna ; Mottl, Tomáš (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá polohopisným a výškopisným zaměřením prostoru výukového trenažeru pro geodetická měření před Fakultou stavební Vysokého Učení Technického v Brně s využitím Globálních navigačních družicových systémů. Lokalita trenažeru je situována v husté městské zástavbě, proto bylo cílem této práce, mimo vytvoření technické mapy lokality, i posouzení vhodnosti a přesnosti zvoleného způsobu měření. Pro podrobné měření byla použita metoda Real Time Kinematics s využitím služby RTK3-NS Sítě permanentních stanic GNSS České republiky, která poskytuje diferenční korekční data z nejbližší referenční stanice v reálném čase. V rámci podrobného měření byla řešena problematika určení polohy a výšky nepřístupných bodů (stromy, sloupy veřejného osvětlení, aj.). Souřadnice Y, X podrobných bodů v systému Jednotné trigonometrické sítě katastrální a jejich výšky H ve výškovém systému Baltském po vyrovnání byli vypočteny s využitím globálního transformačního klíče ETRF JT01 a modelu geoidu, jež jsou součástí měřické aparatury Leica 1230 GG. Výsledkem práce bylo vyhotovení technické mapy lokality platné k jaru 2011, v měřítku 1:500 v digitální formě, obsahující polohopis, výškopis a popis. Práce také obsahuje zhodnocení použité metody měření a analýzu dosažené přesnosti při měření.
Technická mapa výukového trenažeru
Kupcová, Anna ; Mottl, Tomáš (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá polohopisným a výškopisným zaměřením prostoru výukového trenažeru pro geodetická měření před Fakultou stavební Vysokého Učení Technického v Brně s využitím Globálních navigačních družicových systémů. Lokalita trenažeru je situována v husté městské zástavbě, proto bylo cílem této práce, mimo vytvoření technické mapy lokality, i posouzení vhodnosti a přesnosti zvoleného způsobu měření. Pro podrobné měření byla použita metoda Real Time Kinematics s využitím služby RTK3-NS Sítě permanentních stanic GNSS České republiky, která poskytuje diferenční korekční data z nejbližší referenční stanice v reálném čase. V rámci podrobného měření byla řešena problematika určení polohy a výšky nepřístupných bodů (stromy, sloupy veřejného osvětlení, aj.). Souřadnice Y, X podrobných bodů v systému Jednotné trigonometrické sítě katastrální a jejich výšky H ve výškovém systému Baltském po vyrovnání byli vypočteny s využitím globálního transformačního klíče ETRF JT01 a modelu geoidu, jež jsou součástí měřické aparatury Leica 1230 GG. Výsledkem práce bylo vyhotovení technické mapy lokality platné k jaru 2011, v měřítku 1:500 v digitální formě, obsahující polohopis, výškopis a popis. Práce také obsahuje zhodnocení použité metody měření a analýzu dosažené přesnosti při měření.
Doplnění PPBP pro účely PÚ
Novák, Jan ; Mokrý, Martin (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení revize bodů podrobného polohového bodového pole a návrh nových bodů pro jeho doplnění včetně vlastní realizace v terénu. Nové body byly určeny klasickými geodetickými metodami a pomocí technologie globálního navigačního družicového systému. Součástí práce je vyhotovená kompletní dokumentace podrobného polohového bodového pole pro účely pozemkové úpravy.
Dopravní politika Evropské unie
Matušková, Zuzana ; Jakš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Konečný, Čestmír (oponent)
Práce se věnuje problematice dopravy v kontextu EU. Popisuje a analyzuje charakter, problémy, cíle a projekty společné dopravní politiky EU. Blíže dokumentuje projekt evropského systému satelitní navigace Galileo, který je součástí prioritních projektů z oblasti transevropských dopravních sítí. Část práce se věnuje i dopadu společné dopravní politiky v ČR a zapojení ČR do Projektu Galileo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.