Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístrojové vybavení pro čtyřmístný sportovní a turistický letoun
Liberda, Jiří ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Hlinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce zahrnuje ucelený přehled současných čtyřmístných sportovních a turistických letounů se zaměřením na jejich přístrojové vybavení. Uveden je také popis vybraných glass kokpitů. Součástí je také návrh uspořádání přístrojové desky, která je navrhnuta s ohledem na příslušné předpisy a standartní uspořádání existujících letadel. Přehled příslušných předpisů, nezbytných pro printalaci těchto systémů, je také součástí práce. Na konci této práce je vypracována analýza způsobů a důsledků poruchových stavů (FMEA) společně s výpočtem pravděpodobnosti poruchového stavu pro ktitické funkce.
Koncepční návrh moderního avionického systému pro letoun kategorie EASA CS-23
Vaňousová, Jana ; Hlinka, Jiří (oponent) ; Janhuba, Luboš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem moderního avionického systému pro letoun kategorie EASA CS-23. Práce obsahuje rozbor předpisů EASA CS-23 a EU-OPS, rozbor trhu avionických systémů pro tuto kategorii letounů a dále návrh architektury avionického systému. Bezpečnost a spolehlivost navrženého systému je zhodnocena pomocí analýzy FMEA. Hodnocení důsledků poruch je provedeno na základě doporučení poradního oběžníku AC 23.1309-1E. Závěr práce zahrnuje zhodnocení potenciálního napadení systému třetí osobou.
Aerospace - Futuristický kokpit moderního letounu
Bílek, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu vizualizace dat v kokpitu moderního sportovního letadla. Zaměřuje se na využití současných trendů ve vizualizaci letových dat a pojednává o vhodném způsobu zobrazení energetických stavů pro snížení zátěže pilota. Úvodní část práce popisuje letové a motorové veličiny a způsob jejich zobrazení pomocí analogových přístrojů a ve skleněném kokpitu. V práci je také popsáno využití Microsoft Flight Simulatoru jako zdroje letových dat, návrh systému syntetického vidění a zobrazení virtuálního tunelu v obloze.
Koncepční návrh moderního avionického systému pro letoun kategorie EASA CS-23
Vaňousová, Jana ; Hlinka, Jiří (oponent) ; Janhuba, Luboš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem moderního avionického systému pro letoun kategorie EASA CS-23. Práce obsahuje rozbor předpisů EASA CS-23 a EU-OPS, rozbor trhu avionických systémů pro tuto kategorii letounů a dále návrh architektury avionického systému. Bezpečnost a spolehlivost navrženého systému je zhodnocena pomocí analýzy FMEA. Hodnocení důsledků poruch je provedeno na základě doporučení poradního oběžníku AC 23.1309-1E. Závěr práce zahrnuje zhodnocení potenciálního napadení systému třetí osobou.
Aerospace - Futuristický kokpit moderního letounu
Bílek, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu vizualizace dat v kokpitu moderního sportovního letadla. Zaměřuje se na využití současných trendů ve vizualizaci letových dat a pojednává o vhodném způsobu zobrazení energetických stavů pro snížení zátěže pilota. Úvodní část práce popisuje letové a motorové veličiny a způsob jejich zobrazení pomocí analogových přístrojů a ve skleněném kokpitu. V práci je také popsáno využití Microsoft Flight Simulatoru jako zdroje letových dat, návrh systému syntetického vidění a zobrazení virtuálního tunelu v obloze.
Přístrojové vybavení pro čtyřmístný sportovní a turistický letoun
Liberda, Jiří ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Hlinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce zahrnuje ucelený přehled současných čtyřmístných sportovních a turistických letounů se zaměřením na jejich přístrojové vybavení. Uveden je také popis vybraných glass kokpitů. Součástí je také návrh uspořádání přístrojové desky, která je navrhnuta s ohledem na příslušné předpisy a standartní uspořádání existujících letadel. Přehled příslušných předpisů, nezbytných pro printalaci těchto systémů, je také součástí práce. Na konci této práce je vypracována analýza způsobů a důsledků poruchových stavů (FMEA) společně s výpočtem pravděpodobnosti poruchového stavu pro ktitické funkce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.