Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, Petr ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích rozhraních OpenGL, Direct3D9, Direct3D10 a Direct3D11. Obraz lze volitelně komprimovat pomocí MJPG kodeku. Zvuk je zaznamenáván pro celý počítač pomocí rozhraní WaveForm audio, Windows Core Audio a ALSA. Tato rozhraní zaznamenávají zvuky pro celý počítač. Celkem lze zaznamenávat a mixovat až dva zvukové proudy. Výsledné video je uloženo do AVI souboru. Součástí knihovny je i možnost překrytí obrazovky aplikace vlastními textovými informacemi.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Markulchak, Alina ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tt dplmvá prá j změřn n prblmtku využtí nástrjů prjktvéh mngmntu v vybrné splčnst. V první část dplmvé prá jsu ppsány trtké znlst prjktvéh mngmntu. Druhá, nlytká část, s věnuj zákldním nfrmím splčnst nlýz sučsnéh stvu v ní. Psldní část prá zhrnuj návrhy n změny v splčnst ppsuj přínsy těht změn.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Markulchak, Alina ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tt dplmvá prá j změřn n prblmtku využtí nástrjů prjktvéh mngmntu v vybrné splčnst. V první část dplmvé prá jsu ppsány trtké znlst prjktvéh mngmntu. Druhá, nlytká část, s věnuj zákldním nfrmím splčnst nlýz sučsnéh stvu v ní. Psldní část prá zhrnuj návrhy n změny v splčnst ppsuj přínsy těht změn.
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, Petr ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích rozhraních OpenGL, Direct3D9, Direct3D10 a Direct3D11. Obraz lze volitelně komprimovat pomocí MJPG kodeku. Zvuk je zaznamenáván pro celý počítač pomocí rozhraní WaveForm audio, Windows Core Audio a ALSA. Tato rozhraní zaznamenávají zvuky pro celý počítač. Celkem lze zaznamenávat a mixovat až dva zvukové proudy. Výsledné video je uloženo do AVI souboru. Součástí knihovny je i možnost překrytí obrazovky aplikace vlastními textovými informacemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.