Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Arimaa
Kanis, Martin ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. Dále navrhnout a vytvořit program, který bude schopný hrát Arimu proti jiným hráčům a programům. Návrh programu sestává hlavně z generování tahů, prohledávání tahů a ohodnocování herních pozic.Program byl nakonec testovaný na herním servru, kde hrál proti ostatním programům.
Umělá inteligence pro hraní her
Kučírek, Tomáš ; Šperka, Svatopluk (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Arimaa je strategická desková hra pro dva hráče. Byla navržena tak, aby byla jednoduchá pro živé hráče, ale složitá pro počítače. Cílem této diplomové práce je návrh a tvorba programu s prvky umělé inteligence, který by v Arimě dokázal porazit živého hráče. Návrh aplikace probíhal zejména ve třech klíčových částech: hodnocení rozestavení, generování tahů a prohledávání. Program byl spuštěn na herním serveru, kde dokázal porazit řadu botů i živých hráčů.
Umělá inteligence pro hraní her
Kučírek, Tomáš ; Šperka, Svatopluk (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Arimaa je strategická desková hra pro dva hráče. Byla navržena tak, aby byla jednoduchá pro živé hráče, ale složitá pro počítače. Cílem této diplomové práce je návrh a tvorba programu s prvky umělé inteligence, který by v Arimě dokázal porazit živého hráče. Návrh aplikace probíhal zejména ve třech klíčových částech: hodnocení rozestavení, generování tahů a prohledávání. Program byl spuštěn na herním serveru, kde dokázal porazit řadu botů i živých hráčů.
Arimaa
Kanis, Martin ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. Dále navrhnout a vytvořit program, který bude schopný hrát Arimu proti jiným hráčům a programům. Návrh programu sestává hlavně z generování tahů, prohledávání tahů a ohodnocování herních pozic.Program byl nakonec testovaný na herním servru, kde hrál proti ostatním programům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.