Název: Umělá inteligence pro hraní her
Překlad názvu: Artificial Intelligence for Game Playing
Autoři: Kučírek, Tomáš ; Šperka, Svatopluk (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Arimaa; bitboard; deskové hry na počítači; generování tahů; hodnotící funkce; ořezávání tahů; umělá inteligence; Arimaa; artificial intelligence; bitboard; board games on the computer; evaluation function; generation moves; pruning move

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-551461


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet