Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Súčasné preferencie mladých ľudí v cestovnom ruchu zo Slovenska
Šumichrastová, Katarína
Tato práce se zabývá problematikou současných preferencí mladých slovenských lidí v cestovním ruchu. Jejím hlavním cílem je zjistit jaké formy cestovního ruchu nejvíce upřednostňují. Součástí naplnění tohoto cíle je i cíl dílčí, jehož účelem je charakterizovat faktory ovlivňující jejich výběr cestovního ruchu. Na základě pojednávaných teoretických poznatků v této bakalářské práci je následně vyhodnocováno online dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na preferované formy cestovního ruchu, specifické formy cestovního ruchu, způsoby jejich cestování a faktory, kterými jsou mladí ovlivňováni. Po analýze jednotlivých výsledků vyplynulo, že mladí lidé nejvíce preferují kulturně-poznávací cestovní ruch a ze specifických forem se jich nejvíce zúčastnilo temné turistiky. Práce je zakončena konkrétním návrhem produktu a doporučeními, které mohou sloužit jako inspirace pro efektivnější cílení na zkoumanou věkovou kategorii.
Nové trendy v cestovním ruchu
Hauzrová, Nicole ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vostrovská, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na nový trend v cestovním ruchu, gap year neboli cestování na přechodný čas. V mé práci je poukázáno na pojem cestovní ruch a na rozdělení a definice trendů v cestovním ruchu. Dále rešerše pojmu gap year, náklady s tím spojené, veškeré výhody a nevýhody tohoto cestování. V praktické části práce je analýza skutečných údajů cestovatelů, kteří vycestovali za hranice na delší dobu o oblíbených cílových destinacích, o důvodech odjezdu na delší dobu, o věku, pohlaví a počtu cestovatelů, o cestování samostatně či ve skupině, o preferenci kratšího nebo delšího vycestování za hranice, o kladech a záporech delšího pobytu v zahraničí.
Potřeby a zájmy mládeže v oblasti cestovního ruchu
Černá, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Valovičová, Eliška (oponent)
Práce je věnována cestovnímu ruchu mládeže se zaměřením na potřeby a zájmy. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu tohoto segmentu a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit preference studentů vybraných vysokých škol v návaznosti na služby poskytované cestovními kancelářemi. Získaná data jsou následně porovnána s informacemi uvedenými v teoretické části a slouží jako východiska pro marketingové doporučení cestovní kanceláři Autoturist, a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.