Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 551 záznamů.  začátekpředchozí532 - 541další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek
ŠEBKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek. Zabývá se zejména Prácheňským muzeem v Písku. Diplomovou práci tvoří několik částí. První představuje literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu v regiéonu Písek a analýza poptávky po cestovním ruchu na Písecku, kterou tvoří marketingový výzkum návštěvníků Prácheňského muzea a profil návštěvníka regionu sestavený na základě výsledků marketingových výzkumů provedených městem Písek. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT analýza Písecka, která popisuje situaci v regionu. Všechny tyto části sloužily jako podklady pro vypracování poslední části, a to předpokladů rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí v městě Písek.
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.
Management muzeí a galerií v praxi
Kůsová, Magdaléna ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Koenigsmarková, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je celkové zhodnocení řízení Uměleckoprůmyslového muzea v Praze, dále zpracování návazné analýzy jednotlivých organizačních složek, návštěvníků a potenciálních klientů muzea. V návaznosti jsou pak vypracovány návrhy a opatření strategického plánování při řízení umělecké organizace obdobného typu.
Galerie v Praze a cestovní ruch
Sýkorová, Eva ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce charakterizuje oblast kulturního turismu a analyzuje činnost galerií v Praze. Zabývá se otázkou financování galerií. Případové studie Galerie Rudolfinum rozebírá aspekty propagace výstavy. Diplomová práce pojednává také o galerijní pedagogice,aukcích a nových vývojových tendencích v oblasti umění.
Marketingová strategie galerie Vernon
Dvořáková, Valérie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Burian Jourdan, Monika (oponent)
Tato práce si klade následující cíle: nejprve se pokouší zmapovat současný stav marketingové strategie galerie Vernon a zjistit konkurenční výhody a nevýhody, které galerie má oproti svým konkurentům. Zadruhé zkoumá, zda stávající situace v oblasti marketingu v galerii Vernon odpovídá relevantním teoretickým předpokladům. V neposlední řadě se snaží určit případné slabiny a navrhnout jejich řešení. Metodami využitými v práci jsou především analýza, komparace a teoreticko-metodologická aplikace. Závěr práce tvoří několik doporučení, které by zmíněná galerie mohla prakticky využít
Strategické plánování a měření efektivnosti v galeriích
Matějková, Vendula ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Jindra, Petr (oponent)
Předmětem práce je strategické plánování a hodnocení efektivnosti v neziskovém sektoru s praktickou aplikací na muzeum umění. První část přibližuje proces strategického plánování a metody hodnocení efektivnosti využívané neziskovými organizacemi. Prostor je věnován také tvorbě mapy strategie podle Kaplana a Nortona. V druhé části práce je vytvořena mapa strategie pro českou regionální galerii a je popsáno její další využití k podpoře strategického řízení.
The issue of supporting the programs of private galleries / Project Artwalk
Horňáková, Lucia ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných programů prodejních galerií. V komerční sféře, kdy nerozhoduje návštěvnost ale prodej uměleckých děl prezentovaných v těchto institucích, je klíčovým bodem lákat nové klienty se zájmem o umění. Tato bakalářská práce se proto věnuje projektu ARTWALK, díky kterému by tento typ galerii získal nových potenciálních kupců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 551 záznamů.   začátekpředchozí532 - 541další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.