Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Import of Franchising Concepts into the Czech Market
Mazuch, Štěpán ; Maselli, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the description and the analysis of Franchising as the option of an investment without the need of a higher amount of capital. This thesis is focusing on the new incoming companies onto the Czech market and possibilities of their financing. This thesis analyses the current situation offers and possibilities of investing into new concepts.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Zhodnocení akvizice vybraných českých franchisingových konceptů
Sochor, Radovan ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá moderní a celosvětově dynamicky se rozvíjející obchodní metodou, která se nazývá franchising. V práci jsou podrobně zkoumány tři vybrané franchisingové koncepty působící na českém trhu. Zkoumané koncepty jsou z oboru gastronomie a jsou jimi Švejk restaurant, Potrefená husa a The PUB. Úvodní část práce seznamuje se základními teoretickými východisky a analýzou českého franchisingového trhu v oblasti obchodu a služeb. Ve Vlastní práci je pak provedena analýza vybraných konceptů a jsou zkoumány cíle práce. Hlavním cílem práce je vyhodnocení ekonomické a obchodní efektivity zkoumaných franchisingových konceptů. K naplnění tohoto cíle je použita komparativní analýza dle stanovených kritérií. Prvním dílčím cílem práce je pak zjištění zájmu potenciálních podnikatelů o zkoumané koncepty, který je prováděn pomocí vlastního výzkumu formou dotazníkového šetření. Druhým dílčím cílem je hodnocení konceptů a navržení inovativních postupů.
Import of Franchising Concepts into the Czech Market
Mazuch, Štěpán ; Maselli, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the description and the analysis of Franchising as the option of an investment without the need of a higher amount of capital. This thesis is focusing on the new incoming companies onto the Czech market and possibilities of their financing. This thesis analyses the current situation offers and possibilities of investing into new concepts.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Franchising jako úspěšná metoda podnikání
TŘEŠTÍK, Miroslav
Franchising v posledním čtvrtstoletí zaznamenává velmi dynamický rozvoj díky stále snazšímu překonávání technologických a politických bariér v šíření informací a kapitálu. Dnes mu mnoho velkých firem vděčí za své silné celosvětové konkurenční postavení a věhlas. Nejúspěšnější franchisové koncepty nabyly postupem času globálního významu. Z praxe víme, že franchising snižuje podnikatelská rizika držitelům franchisové licence oproti samostatně podnikajícím až o 80 %. V současné době se odhaduje, že existuje na celém světě přes 16 tisíc samostatných franchisových koncepcí, značek a sítí uspokojujících konečného spotřebitele. Cílem této práce bude charakterizovat franchisingové podnikání, vysvětlit podstatu jeho fungování, ukázat jeho silné ale i slabé stránky a na základě konkrétního případu konceptu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. zhodnotit výhodnost zvoleného způsobu podnikání. Celá práce je rozdělena na dvě části. V úvodu se věnuji charakteristice franchisingu, jeho historii, současné situaci, definici a výkladu pojmů. Dále se věnuji srovnání s jinými systémy spolupráce, zmiňuji se o různých druzích franchisingu, o jeho výhodách a nevýhodách a o jeho silných stránkách. Také se zmíním o vlivu na malé a střední podnikání. Na konci první části se zabývám okolnostmi při zakládání franchisového podniku a současnou situací v České republice po vstupu do Evropské unie. Ve druhé části se podrobně věnuji výše zmíněnému konceptu samoobslužného zařízení, kde se úvodem zmíním o historii společnosti a o vzniku konceptu. Popisuji zde podrobně celý koncept, zmiňuji jeho výhody a v prvé řadě také jeho jedinečnost. Ilustruji zjednodušenou ekonomickou rozvahu. Zmiňuji zde náležitosti, které je nutno splnit při záměru stát se franchisantem. Nastiňuji také aktuální problémy při rozrůstání sítě. Pro gastronomické činnosti se jeví franchising jako velice výhodný způsob podnikání. Avšak pro každou podnikatelskou činnost je nutné pečlivě zvážit, zdali se hodí právě tento způsob. Z praxe víme, že lze provozovat touto metodou úspěšně i realitní kanceláře a mnohé jiné druhy podnikání. Velkou roli v tomto podnikání hraje komunikace mezi franchisorem a franchisantem. Zakladatelům zkoumaného konceptu se nepochybně povedlo nabídnout tržnímu světu něco nového, ojedinělého a to nejen v České republice ale i v zahraničí. To dokazuje zájem jak domácích, tak zahraničních uchazečů. Bohužel momentálně nelze koncept z technického ani obchodního hlediska realizovat v zahraničí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.