Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh opatření pro posílení konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii
Mikolášek, Lukáš ; Hrdličková,, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem automobilového průmyslu v Indii se zaměřením na aktivity české společnosti Škoda Auto India Pvt. Ltd., jejich zhodnocení a navrhnutí možných změn k lepší konkurenceschopnosti společnosti na indickém trhu. Teoretická část diplomové práce shrnuje témata týkající se zahraničního obchodu, globalizace, kulturních odlišností a metody používané k analýze společnosti, trhu a konkurentů. V praktické části jsou tyto metody přímo aplikované na společnost Škoda Auto India Pvt. Ltd. a její hlavní konkurenty. Na základě informací zjištěných z analýz je v závěru práce navrhnuto řešení, které by zvýšilo konkurenceschopnost společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii.
Vstup malých a středních podniků České republiky na evropské trhy a vybrané nástroje jejich podpory
Vaculová, Šárka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem a historií malých a středních podniků na území České republiky a jejich vstupem na evropské trhy. Cílem práce je zejm. rozebrat vybrané možnosti podpory těchto podniků ze strany státních a nestátních institucí. Značná pozornost je věnována agenturám CzechInvest (a operačnímu programu OPPIK 2014 - 2020) a CzechTrade, dále také institucím EGAP a ČEB. Detailně se tato práce věnuje taktéž podnikatelskému inkubátoru "Jihomoravské inovační centrum" a možnostem, které nabízí malých a středním podnikům. V závěru práce je zhodnocena konkrétní firma, její působení v Jihomoravském inovačním centru a její důvody expanze na zahraniční trhy.
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Kadlecová, Anna ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Bakalářská práce popisuje možnosti vstupu podniků na zahraniční trhy. Práce se blíže zaměřuje na jednu z forem nekapitálového vstupu, franchising. Jsou přiblíženy definice franchisingu, jeho druhy a odlišnosti od podobných odbytových systémů. Práce se zabývá americkým a českým franchisovým trhem, jeho vývojem, trendy a vybranými franchisovými systémy.
Posouzení možnosti uplatnění výrobkového portfolia v dalších balkánských státech
Shtjefni, Geis ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Matějka, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v prodejnosti výrobků vybrané firmy podnikající na území Albánie v oblasti výroby pálených keramických cihel a jejich možné uplatnění na současných trzích a ověření možnosti expanze na trhy okolních států Balkánského poloostrova. V rámci práce je vyhodnocena současná ekonomická situace firmy, proveden průzkum podnikatelského prostředí zvažovaných zemí k expanzi a průzkum konkurence na daném území. V práci jsou dále vysvětleny motivy vedoucí firmu ke zvážení expanze. Důležitou část práce tvoří výběr formy vstupu na vybrané zahraniční trhy, a to pomocí vybraných metod a nástrojů manažerského rozhodování.
Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy
Sýkora, Marek ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hudečková, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit firmy Polpur s.r.o. (firma vyrábí nástroje na broušení a leštění především ve sklářském a bižuterním průmyslu) na zahraničních trzích a dále pak návrhem jak optimalizovat vstup na nové trhy. V první části je představena firma, její historie, portfolio produktů a také to jak se firma prezentuje. Dále je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena pozice firmy na domácím trhu. V druhé části je vymezen rozsah současných aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích. Ty jsou následně zhodnoceny a je navrhnuto jak tyto aktivity optimalizovat. Třetí kapitola krátce popisuje význam nově otevřeného internetového obchodu na domácím trhu a na zahraničních trzích. V další části vymezuje práce faktory, které jsou rozhodující pro firmu Polpur s.r.o. při vstupu na zahraniční trh. Obsahem čtvrté kapitoly je výběr a následná PEST analýza země vhodné pro vstup. Vybranou zemí je, z pohledu firmy Polpur s.r.o. perspektivní země, Írán. V závěrečné části práce jsou nejprve zmíněny možné formy vstupu na zahraniční trhy a následně je demonstrován návrh optimalizace vstupu na zahraniční trhy na vybrané zemi za pomoci vybrané formy vstupu a vlastních doporučení autora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.