Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita v gastronomických provozech v Praze očima zákazníků
Stránská, Tereza ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou gastronomických podniků v Praze, přičemž se na dané téma soustředí z pohledu zákazníků. První část se věnuje základním formám a funkcím společného stravování a hodnocení gastronomických služeb. Dále se práce zabývá teorií dotazníkového šetření a poté poskytuje přehled o nejznámějších gastronomických průvodcích. Hlavním cílem práce je analyzovat vnímání kvality stravovacích služeb vybranými segmenty klientely. K naplnění tohoto cíle bylo využito dotazníkového šetření, prostřednictvím kterého byly testovány předem stanovené hypotézy. Z výzkumu vyplynuly rozdíly ve spotřebním chování českých a zahraničních zákazníků a zároveň dotazníkové šetření prokázalo odlišnosti v hodnocení úrovně gastronomických služeb v Praze oběma komparovanými skupinami.
Kvalita gastronomických služeb v Praze
Sojková, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce pojednává o kvalitě gastronomických služeb a ukazuje její význam na příkladu gastronomických služeb poskytovaných v Praze. Cílem práce je zhodnotit význam kvality v oblasti gastronomie. V první kapitole jsou definovány základní pojmy týkající se gastronomie a kvality. Druhá kapitola se zabývá legislativní úpravou pro oblast gastronomických služeb. Jsou zde popsány celosvětově uznávané standardy kvality a legislativně stanovené požadavky na kvalitu v České republice. Další část práce stručně představuje hlavní gastronomické průvodce. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na síť stravovacích zařízení v Praze včetně možností její kontroly. Kapitola obsahuje aktuální výsledky kontrol kompetentních orgánů. Klíčovou částí práce je realizovaný primární výzkum mezi návštěvníky pražských gastronomických zařízení. Z výzkumu vyplývá vnímání hlavních aspektů kvality pražské gastronomie, odhalení konkrétních nedostatků a následné navržení opatření za účelem zlepšení kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních v Praze.
Analýza sítě pohostinských zařízení na vybrané turistické trase
Cypriánová, Michaela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sítě pohostinských zařízení na vybrané turistické trase. Je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je věnována významu stravovacích a ubytovacích služeb v cestovním ruchu a dělení pohostinských zařízení. Druhá kapitola popisuje lokalitu CHKO Český ráj a město Turnov jako srdce Českého ráje. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku lokality Zlatá stezka Českého ráje a popis nejznámějších turistických atraktivit, které se nacházejí na vybraném úseku stezky. Tato kapitola ale především analyzuje stravovací a ubytovací zařízení na tomto úseku a detailně porovnává dvě vybrané restaurace a hotely. Poslední kapitola shrnuje zjištění a dává doporučení.
Kvalita gastronomických služeb
Vitochová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce je zaměřena na kvalitu gastronomických služeb. Jejím cílem je zhodnotit kvalitu pohostinských zařízení v Praze. V první části jsou charakterizována stravovací zařízení a jejich význam pro cestovní ruch. Dále je zde pojednáno o kvalitě a jejím hodnocení v gastronomii. Jsou zde popsány celosvětově uznávané standardy kvality, dále legislativně stanovené požadavky na kvalitu v České repubice a také hodnocení kvality stravovacích zařízení některými gastronomickými průvodci. Druhá část obsahuje vyhodnocení kvality stravovacích služeb v Praze, které bylo vypracováno s využitím výsledků z kontrol pražských pohostinských zařízení a dále vlastního dotazníkového šetření.
Analýza stravovacích zařízení VŠE Praha Žižkov
Kremlová, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Tato práce popisuje společné stravování, a to jak veřejné, tak i účelové. Zaměřuje se na školní stravování, jeho vývoj, charakteristiku a význam. Jejím hlavním tématem je srovnání 6 stravovacích zařízení na VŠE Praha Žižkov -- menzy Italská, Pizzy VŠEm, Akademického klubu, občerstvení v Rajské budově, bufetu v Nové budově a restaurace v Nové budově. Cílem práce bylo analyzovat tyto provozovny a pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost studentů s jejich nabídkou, cenou, personálem a pokusit se formulovat návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.