Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace pro vyhledávání a správu receptů
Lončík, Andrej ; Šůstek, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom Android, ktorá slúži pre vyhľadávanie a spravovanie receptov a tvorbu jedálnička . Aplikácia by mala umožňovať hlasový vstup a rozpoznávanie ingrediencií z obrazu . Text práce popisuje celý proces tvorby mobilnej aplikácie od prvotnej myšlienky , cez analýzu konkurencie , návrhu užívateľského rozhrania , implementácie až po zaverečné testovanie a finálne publikovanie . Výsledné riešenie navyše umožňuje vytvárať vlastné recepty aj vyhladávať recepty na základe dostupných ingrediencií . Tie je možné zadať textom , hlasovým vstupom alebo pomocou rozpoznávania z obrazu vďaka nástroju Firebase ML Kit Image Labelling. Súčasťou je autentizácia pomocou Google účtu a uchovávanie užívateľského obsahu vo Firebase Realtime Database. Mobilná aplikácia je zverejnená v obchode Google Play pod názvom Recipio .
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Rozšířená realita: Historické verze budovy
Medvec, Juraj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku práce sú čitateľovi predstavené jednotlivé metódy a technológie pre prácu s rozšírenou realitou. Na základe získaných informácii je navrhnutá a implementovaná mobilná aplikácia. Táto aplikácia umožňuje jej užívateľom zobrazovať historickú podobu budov.
Získávání informací o uživatelích na webových stránkách
Vondráček, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat informace poskytované webovými prohlížeči, které mohou být v praxi použity k identifikaci uživatelů na webových stránkách. Práce se zaměřuje na získání a následnou analýzu informací o zařízeních, prohlížečích a vedlejších efektů způsobených webovými rozšířeními, které maskují identitu uživatelů. Získání informací realizuje navržená a implementovaná knihovna v jazyce TypeScript, která byla nasazena na 4 komerčních webových stránkách. Analýza získaných informací je realizována po měsíci provozu knihovny a zaměřuje se na míru získané informace, rychlost získání informací a stabilitu informací. Z datové sady vyplývá, že až 94 % potenciálně různých uživatelů disponuje unikátní kombinací informací. Hlavní přínos této práce spočívá ve vytvořené knihovně, návrhu nových metod získávání informací, optimalizace stávajících metod a určení kvalitních a nekvalitních informací na základě jejich míry informace, rychlosti získání a stability v čase.  
Demonstrační systém výrobní linky řízené pomocí MES s využitím AAS
Černocký, Petr ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Arm, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá dnešní moderní možnosti pro řízení výroby. Konkrétněji se zde zaměřujeme na MES a na jeho integraci v rámci konceptu průmyslu 4.0 s využitím AAS. Dále je provedena rešerše dostupných open-source MES systémů a jejich popsání. Po jejich zprovoznění je diskutována jejich vhodnost pro další užití. Je zde také proveden rozbor nástrojů pro vytváření virtuálních modelů. Z uvedených rozborů je poté vybrána aplikace IMES, která byla posléze mírně modifikována, a nástroj pro vytváření virtuálních modelů RobotStudio. Tato aplikace a nástroj jsou následně využity pro implementaci řízení virtuální linky za pomocí samostatného MES a pro základní řízení s využitím AAS.
Mobilní aplikace pro pořizování detailních statistik ze zápasů v basketbalu
Grenar, Petr ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro zaznamenávání basketbalových statistik. V rámci aplikace se zaměřuji na zaznamenávání netradičních statitik (například povedené protiútoky, technika střelby), které slouží trenérům jako zpětná vazba k jejich tréninkovému plánu. Aplikace samozřejmě umožňuje zaznamenání i klasických basketbalových statistik jako je střelba a fauly.Veškerá data se ukládají do cloudové databáze založené na technologii Firebase od Google, což umožňuje synchronizaci v reálném čase napříč zařízeními. Vzhled je navržen pomocí Material Design, který doporučuje, jak by měla aplikace vypadat. Ovládání je díky tomu navrženo tak, aby umožnilo uživatelům co nejrychlejší zadávání dat v průběhu utkání.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Návrh a realizace systému pro výpůjčku zkušebních zařízení
Berčík, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém, který vydává testovací zařízení ze skladu dle požadavků uživatele. Rovněž poskytuje službu pro navracení zařízení na sklad a převod zařízení mezi uživateli. Systém dále umožňuje nahlížení do databáze zařízení, kde lze zjistit aktuální dostupnost a historii jednotlivých zařízení. Je ovládán pomocí mobilní aplikace, kterou má každý z uživatelů nainstalovanou ve svém mobilním telefonu. Potřebná data se ukládají do databáze, která je vyvinuta pomocí platformy Firebase. Ta poskytuje jednoduchou správu dat. Součástí práce je i podrobný rozbor zadaní, teoretický popis již existujících výdejních zařízení, popis použitých softwarových nástrojů a vyhodnocení funkcionality systému.
Automatizované pěstování rostlin
Švancer, Jan ; Široký, Adam (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá spojením dvou současných trendů - internetu věcí a domácího pěstování zeleniny, ovoce a bylinek. Popisuje technologické možnosti pro bezdrátovou komunikaci senzorů v chytré domácnosti a hardwarové prostředky pro realizaci. Na jejich základě realizuje chytrý hardware pro automatizované pěstování domácích rostlin, připojený do cloudu se vzdáleným přístupem pomocí iOS mobilní aplikace.
Designing and creating a mobile application in a starting company
Ondrejička, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
This master thesis deals with designing and implementing mobile application dedicated for Android smartphone devices. The application will help tourists in Bratislava to better navigate between main points of interest. An analysis of internal as well as external environment precedes the design process and builds a solid base of functional, cybersecure and graphic requirements to which the solution needs to adhere to.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.