Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Míková, Simona ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voráčová, Kristina (oponent)
Tato práce se zabývá on-line marketingovou strategií sportovního klubu JNS Cheerleaders. Jako hlavní cíl své diplomové práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie sportovního klubu a on-line dotazníkového šetření navrhnout sportovnímu klubu možné změny v on-line komunikaci do budoucna. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické, která se věnuje charakteristice komerčních komunikací a uvádí formy komerčních komunikací používaných ve sportu, a části praktické, která představuje sportovní odvětví cheerleading, sportovní klub JNS Cheerleaders, uvádí jeho SWOT analýzu, analýzu konkurence i analýzu používaných marketingových a především on-line komunikací. V další části se práce věnuje výsledkům terénního šetření prováděného on-line a návrhům a doporučením na vylepšení komunikační strategie do budoucna.
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Horáková, Gabriela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulec, Petr (oponent)
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.
Předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Třebíč
DVOŘÁK, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti okres Třebíč. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy identifikovat předpoklady domácího cestovního ruchu v okrese Třebíč, ale na základě užšího výběru bylo vybráno město Třebíč. Vedlejším cílem je na základě terénního šetření zjistit, jak ovlivňuje návštěvnost oblasti zápis stanoveného města na seznam UNESCO. Z informací získaných z terénního šetření byl připraven produkt cestovního ruchu, který je určen pro děti a jejich rodiče. Jako produkt pro tento segment byla navrhnuta naučná, zábavná a dobrodružná akce, opírající se o třebíčské pověsti a legendy.
Inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku
VESELÁ, Jana
Tématem bakalářské práce byla inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku. Hlavním cílem bylo zjištění preferencí mezi žáky pro organizaci školních výletů, podle kterých se měl navrhnout produkt cestovního ruchu splňující požadavky na trávení volného času a současně, aby sloužil jako vzdělávací akce.
Komparace nabídky služeb cestovního ruchu ve zvolených městech (Třeboň, Vodňany) a její přínos pro místní rozvoj
PAĎOURKOVÁ, Ivana
Hlavním cílem práce bylo provést komparaci nabídkové strany cestovního ruchu ve zvolených městech (Třeboň, Vodňany). Po prostudování odborné literatury byla provedena situační analýza, která vedla ke zjištění nabídky cestovního ruchu v těchto městech. V další části práce bylo provedeno terénní šetření ve městě Třeboň, které bylo zvoleno jako město s pestřejší nabídkou služeb cestovního ruchu. V rámci vyhodnocení terénního šetření a na základě zjištěných výsledků byly stanoveny návrhy ke zlepšení stávající situace ve městě a byl také navržen produktový balíček. Cílem balíčku je především rozšíření stávající nabídky destinace, zvýšení její atraktivity a prodloužení pobytu návštěvníků v této destinaci. Balíček nabízí také cenové zvýhodnění pro studenty.
Předpoklady rozvoje CR na Chrudimsku
ADÁMKOVÁ, Anna
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v regionu Chrudimsko odhalit nevyužitý potenciál cestovního ruchu a vytvořit produkt cestovního ruchu pro segment zákazníků rodiny s dětmi. Prvním krokem práce bylo nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Poté se vypracovala situační analýza a následně proběhlo terénní šetření. Na základě výsledků terénního šetření byl navrhnut nový produkt ve městě Slatiňany. ?Kouzelná pouť Podhůrou? je zábavná akce uspořádaná k příležitosti završení letních prázdnin a vyplní nedostatek produktů pro segment rodiny s dětmi v nabídce cestovního ruchu ve Slatiňanech.
Předpoklady rozvoje CR v zázemí rybníka Štilec
MASARYKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu ve zvolené oblasti poukázat na její skrytý potenciál. Dílčím cílem byla aktivace skrytého potenciálu cestovního ruchu a příprava produktu cestovního ruchu se zaměřením na vybraný segment návštěvníků - rodiny s dětmi, senioři a hendikepované osoby. Nejprve byla nastudována literatura a vypracovala se situační analýza. V další části bylo realizováno terénní šetření. Na základě terénního šetření byly navrženy inovace a opatření V poslední části byl sestaven nový produkt s cílem vyzdvihnout rybaření a význam rybníka Štilec.
Cestovní ruch a rekreace ve vybrané oblasti Novohradských hor a jejich podhůří
SMRŽOVÁ, Markéta
Práce je zaměřena na studium předpokladů cestovního ruchu ve vybrané oblasti Novohradských hor a jejich podhůří, analýzu nabídky lokality a poptávky návštěvníků. Dále byla vytvořena databáze představující kompletní souhrn přírodních, kulturně-historických a rekreačních atraktivit a ubytovacích zařízení. Cílem této práce je zhodnocení předpokladů cestovního ruchu vybrané oblasti s návrhem optimalizace využití území cestovním ruchem a potenciálních možností dalšího rozvoje cestovního ruchu.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Borovany a okolí
LAVIČKA, Pavel
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu zjistit předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Borovansku. Vedlejšími cíly bylo aktivovat skrytý potenciál oblasti a připravit produkt cestovního ruchu se zaměřením na vybraný segment návštěvníků. Nejprve byla nastudována odborná literatura a na jejím základě zpracována literární rešerše. Poté byla vypracována situační analýza, proběhla realizace terénního šetření a byla navržena vhodná opatření. Na základě výsledků terénního šetření byl vytvořen nový produktový balíček.
Významné vojenské památky - podíl na návštěvnosti zvolené oblasti
BLATSKÝ, Libor
Cílem práce je prostřednictvím analýzy poukázat na význam a využití vojenských památek v cestovním ruchu. Vedlejším cílem je vytipovat vojenské památky a jejich vhodnost pro využití v cestovním ruchu. Druhým vedlejším cílem je pak navrhnout produkt s zařazením vojenských památek, který by sloužil ke zvýšení návštěvnosti regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.