Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace lokální módy v českých lifestylových magazínech
Bártová, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Český módní průmysl se neustále vyvíjí, má však stále značné rezervy. Jedním z dlouhodobě zakořeněných problémů je skutečnost, že móda není dostatečně považována za součást kultury a je vnímána veřejností spíše jako bulvární téma. Cílem diplomové práce je za použití kvantitativní obsahové analýzy prozkoumat, v jaké míře a jakých souvislostech česká lifestylová média publikují články o lokální módě. Analýza je provedena na titulech Vogue CS, Elle, a Harper's Bazaar za období od srpna 2018 do prosince 2020. Teoretická část je zaměřena na úvod do problematiky, nejprve představuje historický vývoj módního průmyslu a módní žurnalistiky, poté přináší informace o současném stavu módního průmyslu a mediálního trhu s lifestylovými magazíny v ČR. Metodologická část je věnována výchozím teoriím, rešerši předchozího výzkumu a poté designu vlastního výzkumu. V rámci výzkumu byly stanoveny tři základní výzkumné otázky a formulovány čtyři hypotézy, z nichž dvě se podařilo potvrdit. Výsledky výzkumu naznačují, že nejčastěji se o lokální módě píše v souvislosti s projektem Mercedes-Benz Prague Fashion Week a žánrově téma nejvíce pokrývají online publikované redakční články.
AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Hinková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Haunerová, Klára (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o české módní scéně. K pochopení celého trhu je nastíněn samotný vývoj módy. Práce se zabývá marketingem módních značek a je zaměřena především na marketing českých autorských značek nabízejících módu pro ženy. Česká módní scéna je zde podrobně rozebrána a je poukázáno na její slabiny, které je potřeba vylepšit. V souvislosti se zjištěnými skutečnostmi je zde nastíněno řešení, které by mělo české módní scéně pomoci.
Hledání pátého elementu
KAMARÝTOVÁ, Markéta
Tato práce se zabývá vývojem módního průmyslu a módními návrháři, kteří v něm působí. Praktickou část tvoří tři modely zhotovené z hedvábí doplněné malbou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.