Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Zahuštěné a sušené mléčné výrobky a jejich využití v potravinářském a krmivářském průmyslu
VAROUSOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo posoudit využití a preference zahuštěných a sušených mléčných výrobků. Pro tento účel byly vytvořeny dva dotazníky. Dotazníkového šetření zaměřeného na využití a preference potravinářských produktů se zúčastnilo 172 respondentů (spotřebitelů) různých věkových kategorií (muži 21 %; ženy 79 %), průzkumu zaměřeného na produkty krmivářského průmyslu 87 respondentů (chova-telů) ze zemědělských podniků. Z prvního průzkumu vyplynulo, že slazené koncent-rované mléčné výrobky upřednostňují spíše mladší věkové kategorie, naopak střední a starší věkové kategorie spotřebitelů dávají přednost sušenému mléku a neslazeným koncentrovaným mléčným výrobkům. Druhý průzkum ukázal, že chovatelé využívají převážně mléčné krmné směsi s obsahem sušené syrovátky a za největší výhody zkrmování mléčných krmných směsí považují jejich složení a zdravotní nezávadnost. Zjištěné výsledky ukázaly, že koncentrované mléčné výrobky jsou poměrně značně využívány a spotřebitelé mají dobrý přehled o jejich nabídce.
Bioprodukce a její distribuce v okresech České Budějovice a Český Krumlov
VOTAVOVÁ, Jana
Hlavním cílem práce je vyhodnotit strukturu a objem bioprodukce ze sledované ob-lasti a navrhnout možnosti jejího lepšího uplatnění na trhu. Práce je členěna na teore-tickou a empirickou část. Teoretické části probíhá literární rešerše a jsou zde před-staveny oblasti legislativy bioprodukce, akční plán ČR pro rozvoj zemědělství v le-tech 2021 až 2027, aktuální trh s potravinami, distribuční kanály biopotravin, zákaz-nické rozhodování o nákupu bioproduktu a udržitelnost trhu s biopotravinami. V empirické části je provedeno dotazníkové šetření, v němž jsou dotazování dodavatele (farmáři) platformy SCUK.cz. Jsou zde zkoumány nejrůznější oblasti jejich produkce a distribuce. Následně jsou vyhodnocena a interpretována získaná data, je vytvořen návrh opatření rozšíření objemu i sortimentu bioprodukce v regionu a jejího lepšího uplatnění na trhu a je provedena diskuse.
Občanské elity, obecní samospráva a kultura města Telč
SOCHOROVÁ, Šárka
Předkládaná diplomová práce se zaobírá životem města Telče v první polovině 20. století. Zejména se snaží provést co nejširší analýzu obecní samosprávy z hlediska socioprofesního složení, teritoriálního původu a lokace bydliště jeho jednotlivých členů s cílem poukázat na změny, které se udály během tohoto období pod vlivem celostátních politických, společenských i ekonomických změn. Na příkladu šesti profesně rozmanitých telčských rodin se pokouší zmapovat jejich podíl, kterým zasáhly do společenského, kulturního a veřejného života města. S cílem získat ucelený pohled na toto období byl do diplomové práce zahrnut i profesorský sbor zdejší reálné školy, a to z hlediska jeho účasti jednak v samosprávných orgánech, a zejména pak ve spolkovém a společenském životě města. K dokreslení kulturního obrazu maloměsta v první polovině 20. století nezůstaly opomenuty ani městské či školské slavnosti.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Analýza tržních podmínek pro rozvoj agroturistiky ve zvolené destinaci
KUTHANOVÁ, Eva
Cestovní ruch se skládá z různých druhů či forem. Důležitým aspektem je segmentace různých skupin návštěvníků, protože každá skupina návštěvníků má rozdílné potřeby a požadavky. Z důvodu rozdílných potřeb a požadavků návštěvníků je důležitý individuální přístup podnikatelských subjektů v oblasti cestovního ruchu. Součást cestovního ruchu je i agroturistika. Autorka bakalářské práce se zaměřuje na analýzu nabídky a poptávky po agroturistických službách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.