Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh investic do akcií světových farmaceutických společností pro doplnění portfólia Exchange Traded Fund.
Ochodnický, Dušan ; Trávník, Vladimír (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje doplnění portfolia Exchange Traded Fund s fyzickou replikací o farmaceutické globální společnosti obchodované na NYSE dle požadavků managementu fondu. Teoretická část práce popisuje ETF a metody fundamentální analýzy. Analytická část se skládá z výběru společností, jejich analýzy, porovnání a verifikace bankrotním modelem. Poslední část zahrnuje návrh doplnění portfolia ETF.
Návrh investic do akcií světových farmaceutických společností pro doplnění portfólia Exchange Traded Fund.
Ochodnický, Dušan ; Trávník, Vladimír (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje doplnění portfolia Exchange Traded Fund s fyzickou replikací o farmaceutické globální společnosti obchodované na NYSE dle požadavků managementu fondu. Teoretická část práce popisuje ETF a metody fundamentální analýzy. Analytická část se skládá z výběru společností, jejich analýzy, porovnání a verifikace bankrotním modelem. Poslední část zahrnuje návrh doplnění portfolia ETF.
Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012
Vacíková, Martina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012 je deskripce komunikačních aktivit této společnosti, která je tradičním výrobcem doplňků stravy. Cílem práce je popsat specifika marketingové komunikace společnosti na bázi teoretického základu, který je platný pro tržní segment, v němž podniká. Společnost komunikuje všemi prostředky marketingového mixu, z čehož plyne její komplexní strategie. Práce tedy analyzuje tyto základní prostředky. Při deskripci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost Walmark využívá, je kladen důraz na nejvíce visibilní kanály. Kromě toho práce zmiňuje legislativní omezení, která jsou platná pro propagaci doplňků stravy. Na základě primárního výzkumu hodnotí, zda je značka a její komunikace mezi spotřebiteli známá, a rovněž zkoumá zaměření komunikace v rámci produktového portfolia. Vedle doplňků stravy vyrábí společnost volně prodejné léky. Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na komunikaci v oblasti doplňků stravy, propagaci volně prodejných léků zmiňuje v případě televizní reklamy, a to z důvodu odlišného přístupu ke kreativitě a obsahu vysílaných sdělení směrem ke spotřebitelům.
Ohodnocení společnosti PRO.MED.CS Praha, a.s. a Pliva Lachema, a.s. pomocí bonitních a bankrotnich modelů
Kazdová, Kateřina ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vypovídací schopností bonitních a bankrotních modelů, jejichž cílem je stanovení finančního zdraví vybraných podniků s možností predikce jejich budoucího vývoje několik let dopředu. Za zástupce bankrotujících podniků jsem vybrala podnik Pliva Lachema, a.s., který v roce 2010 vstoupil do likvidace. Prosperující podnik zastupuje PRO.MED.CS Praha a.s. V obou případech se jedná o farmaceutické podniky zabývající se výrobou léků a vývojem nových léčiv. V teoretické části jsou popsány jednotlivé poměrové ukazatele a použité predikční modely, včetně jejich konstrukce a postupů jejich vyhodnocení. V praktické části popisuji konkrétní výsledky použitých ukazatelů poměrové finanční analýzy a predikčních modelů u výše zmíněných společností za sledované roky 2004-2008. Cílem této práce je zjistit, zda jednotlivé bonitní a bankrotní modely měly dobrou vypovídací schopnost o současném stavu obou podniků a zda bankrotní modely dokázaly předpovědět blížící se úpadek společnosti Pliva Lachema, a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.