Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerská komunikace ve vybraných organizacích
KUCHAŘOVÁ, Pavlína
Tato diplomová práce se zabývá tématem manažerské komunikace ve třech vybraných organizacích kulturního typu. Cílem práce je zhodnocení současného stavu manažerské komunikace a navržení změn, které by mohly vést ke zlepšení. Informace týkající se komunikace byly zjišťovány pomocí rozhovorů s řediteli organizací a dotazníkovou metodou od zaměstnanců. Při rozhovorech byly pokládány otázky na téma interní a externí komunikace. Dotazníková metoda byla poměrně úspěšná a ve všech organizacích byla úspěšnost vyplnění alespoň 70 %. Závěrem je výsledek, kdy ve všech organizacích je manažerská komunikace na přijatelné úrovni, která nebrání dobrému fungování organizací. Každá zkoumaná organizace má své určité menší nedostatky, ale žádná nějakým větším způsobem nepřevyšuje v kvalitě komunikace ty ostatní.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s.
Weiterová, Jana ; Janas, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní komunikační strategie firmy.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Role komunikační strategie v neziskovém sektoru
Hlavatá, Aneta ; Vránová, Miriam (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Nové organizace občanské společnosti jsou ty, u kterých došlo nejčastěji ke komercionalizaci. Salamon (2005) hovoří o komercionalizaci v případě, že jsou organizace motivovány nabízet služby a produkty výhradně za účelem zisku. Komercionalizace prezentuje jako pronikání tržních principů, kultury a uvažování do neziskového sektoru. K tomuto jevu u OOS dochází za účelem získání finanční nezávislosti a legitimizace. Na druhé straně Centrum pro výzkum veřejného mínění (2019) uveřejnilo zprávu, ve které bylo zjištěno, že se neziskové organizace ocitají na spodních místech v rámci výzkumu důvěryhodnosti ve vybraných institucích. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem mají OOS úspěšně komunikovat své aktivity ke svým stakeholderům za účelem posílení důvěryhodnosti vně, získání finanční nezávislosti a posílení firemní kultury. Výsledky výzkumného šetření, které zahrnovaly dotazníkové šetření, nevtíravé techniky a polostrukturované rozhovory, ukazují, že role komunikační strategie je ve vybrané NNO signifikantní. NNO každoročně strategii vypracovává i vyhodnocuje a zahrnuje do ní celý svůj organizační tým. Výsledky práce také poukázaly na prvky komercionalizace, které v organizaci lze spatřit. Procesy nastavené ve vybrané NNO jsou za účelem budování nejen dobrého jména u veřejnosti, což...
Komunikace ve vybraném podniku
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat rozhodující formy vnitřní a vnější komunikace ve vybraném podniku a vypracování návrhů na zlepšení tohoto procesu. V teoretické části této bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikace, její funkce, typy a další. Praktická část se zabývá zhodnocením interní a externí komunikace ve vybraném podniku. Stav interní komunikace je zjišťován prostřednictvím dotazníkového šetření, rozhovorů a pozorování. Externí komunikace je analyzována pomocí rozhovoru s tiskovým mluvčím. Na závěr jsou veškerá data vyhodnocena a jsou navržena opatření na zlepšení současného stavu.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
NĚMCOVÁ, Jitka
Předmětem předkládané práce je poukázání na důležitost efektivní manažerské komunikace v každodenním chodu podniku. V literární rešerši je popsán význam manažerské komunikace a její členění na interpersonální komunikaci manažera a interní a externí komunikaci v organizaci. Pro analýzu manažerské komunikace v konkrétní organizaci byla zvolena společnost Produciton Sito s.r.o. se sídlem ve Starém Pelhřimově. Dle informací získaných od jednatele společnosti a provedeného dotazníkového šetření zde bylo provedeno zhodnocení manažerské komunikace na jehož základě bylo vedení společnosti doporučeno několik změn, které by, v případě uvedení do praxe, vylepšili současnou úroveň interní a externí komunikace.
Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s.
Weiterová, Jana ; Janas, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní komunikační strategie firmy.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.