Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011
Kolevová, Iva ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový cestovní ruch spadá. Následuje popis festivalu a jeho historie, následně rozebírám také značku a image Prague Food Festivalu, jeho cílovou skupinu a positioning festivalu. V analýze komunikačních aktivit se pak zaměřuji na zmínky v médiích - tj. na formu public relations, jelikož placená propagace je festivalem využívána méně (pouze v podobě tištěné reklamy v partnerských a několika málo dalších médiích a v podobě citylights). Nejvíce jsou analyzovány komunikační kanály nových medií, tedy na internetu.
Podnikatelský záměr dobového penzionu v Praze
PEŠKOVÁ, Markéta
Hlavním cílem práce je vypracování kompletní dokumentace podnikatelského záměru pro konkrétní zařízení dle aktuálních trendů v zážitkové turistice. Mezi vedlejší cíle práce patří seznámení čtenářů s odbornou terminologií z oblasti cestovního ruchu a podnikatelského záměru, zanalyzování tržních podmínek ve zvoleném regionu, zjištění aktuálních trendů v hotelnictví a vyhledání podpor pro podnikatele poskytující služby cestovního ruchu. Práce má dvě části. Část teoretickou, zaměřující se na cestovní ruch, služby cestovního ruchu, ubytovací zařízení a podnikatelský plán. Část praktickou, skládající se z části analytické a syntetické. Analytická část práce je orientovaná na analýzu ukazatelů cestovního ruchu ve zvolené oblasti a na identifikaci aktuálních trendů v hotelnictví. Praktická část zahrnuje návrh konkrétního podnikatelského záměru.
Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji
Holaková, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce "Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji" je zhodnocení petrosti nabídky zážitkové turistiky a vyhodnocení její využitelnosti v různých ročních obdobích. Dále se tato práce zaměřuje na určení jednotlivých typů zážitků a definuje základní pojmy související s problematikou zážitkové turistiky.
Komparace produktů zážitkové turistiky na Šumavě a v Bavorském lese
MOCOVÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu na Šumavě a v Bbavorském lese, které jsou zaměřeny na zážitkovou turistiku. V rámci řešení jsou hodnoceny současné služby, jejich šíře a hloubka, na základě dotazníkověho šetření mezi hosty hodnoceno jejich vnímání nabídky. Na tuto analýzu navazuje rozbor možných variant zpestření nabídky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.