|
Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011
Kolevová, Iva ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový cestovní ruch spadá. Následuje popis festivalu a jeho historie, následně rozebírám také značku a image Prague Food Festivalu, jeho cílovou skupinu a positioning festivalu. V analýze komunikačních aktivit se pak zaměřuji na zmínky v médiích - tj. na formu public relations, jelikož placená propagace je festivalem využívána méně (pouze v podobě tištěné reklamy v partnerských a několika málo dalších médiích a v podobě citylights). Nejvíce jsou analyzovány komunikační kanály nových medií, tedy na internetu.
|
|
Podnikatelský záměr dobového penzionu v Praze
PEŠKOVÁ, Markéta
Hlavním cílem práce je vypracování kompletní dokumentace podnikatelského záměru pro konkrétní zařízení dle aktuálních trendů v zážitkové turistice. Mezi vedlejší cíle práce patří seznámení čtenářů s odbornou terminologií z oblasti cestovního ruchu a podnikatelského záměru, zanalyzování tržních podmínek ve zvoleném regionu, zjištění aktuálních trendů v hotelnictví a vyhledání podpor pro podnikatele poskytující služby cestovního ruchu. Práce má dvě části. Část teoretickou, zaměřující se na cestovní ruch, služby cestovního ruchu, ubytovací zařízení a podnikatelský plán. Část praktickou, skládající se z části analytické a syntetické. Analytická část práce je orientovaná na analýzu ukazatelů cestovního ruchu ve zvolené oblasti a na identifikaci aktuálních trendů v hotelnictví. Praktická část zahrnuje návrh konkrétního podnikatelského záměru.
|
| |
|
Komparace produktů zážitkové turistiky na Šumavě a v Bavorském lese
MOCOVÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu na Šumavě a v Bbavorském lese, které jsou zaměřeny na zážitkovou turistiku. V rámci řešení jsou hodnoceny současné služby, jejich šíře a hloubka, na základě dotazníkověho šetření mezi hosty hodnoceno jejich vnímání nabídky. Na tuto analýzu navazuje rozbor možných variant zpestření nabídky.
|