Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.