Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CSR v AVOS VYŠKOV měřící a regulační technika s.r.o.
Šildberger, Pavel ; Berčík, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem práce je na základě srovnávací analýzy postihnout stav CSR (Corporate Social Responsibility) v měřítku České republiky. Popsat stav rozšířenosti CSR z hlediska nadnárodních korporací, velkých podniků a středních a malých firem. Zmínit organizace podporující rozvoj CSR, jejich metody a postupy k tomu určené. Práce dále posuzuje stav CSR ve vybrané firmě (AVOS VYŠKOV měřící a regulační technika s.r.o.) a navrhuje konkrétní opatření ke zpřehlednění a zlepšení situace. Práce slouží jako zpětná vazba pro management podniku. Na základě zjištěných skutečností bude rovněž vypracována výroční zpráva o společenské odpovědnosti.
Marketingová komunikace firmy Green Ways
Valentová, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci firmy Green Ways. Cílem práce je posoudit současnou marketingovou komunikaci a na základě dotazníkového šetření zhodnotit, zda je prováděna efektivně. Z provedeného šetření vyplývá, že marketingová komunikace společnosti je poměrně efektivní, nedostatky jsou spatřovány spíše u prodejců v síti Green Ways. Práce by mohla být přínosem právě pro výše zmíněné prodejce, kteří mají možnost na základě výsledků šetření zefektivnit svoji činnost.
Zásady firemního dobrovolnictví v ČR
KAŇOKOVÁ, Simona
Cílem této práce je popsat firemní dobrovolnictví v ČR a následně stanovit strukturovaný soubor etických zásad, kterého by se firmy měly držet, aby se zvýšila etická úroveň realizování firemního dobrovolnictví a jeho pozitivní dopad. Teoretická část představuje občanské a firemní dobrovolnictví, poukazuje na jejich zákonné i obsahové odlišnosti i na prostředí neziskových organizací a ekonomických subjektů tj. firem. Firemní dobrovolnictví (FD) je definováno jako součást dárcovství, které je sociální složkou firemní společenské odpovědnosti (CSR). Práce popisuje CSR jako nástroj etiky podnikání a hodnotí jeho vliv na firemní kulturu a pracovní sociální prostředí, ve prospěch solidárních projektů typu FD. Praktická část navazuje na základě zkušeností a studia odborných textů definováním čtyř modelů odrážejících fáze firemní etické zralosti. Jejich názvy jsou odvozeny ze souvislostí a příčin zahájení FD - modely přirozeně morální, propagační, personalistický a zaměstnanecký. Rozbor modelů směroval k naplnění cíle práce, sestavení sedmi etických zásad pro FD - principy reálného potenciálu, plánu a dopadu, cílové kvantity a kvality, přínosu pozice koordinátora, rovnocenného přístupu, svobody k rozhodování a princip pravdivé komunikace. Zásady nejsou postupem, ale kladou návodné a podpůrné otázky a koncentrují základ pro etický projekt FD. Text doprovází hodnotící komentář (z institucionálního, sociálního nebo individuálního etického hlediska) pomocí praktických příkladů.
CSR v AVOS VYŠKOV měřící a regulační technika s.r.o.
Šildberger, Pavel ; Berčík, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem práce je na základě srovnávací analýzy postihnout stav CSR (Corporate Social Responsibility) v měřítku České republiky. Popsat stav rozšířenosti CSR z hlediska nadnárodních korporací, velkých podniků a středních a malých firem. Zmínit organizace podporující rozvoj CSR, jejich metody a postupy k tomu určené. Práce dále posuzuje stav CSR ve vybrané firmě (AVOS VYŠKOV měřící a regulační technika s.r.o.) a navrhuje konkrétní opatření ke zpřehlednění a zlepšení situace. Práce slouží jako zpětná vazba pro management podniku. Na základě zjištěných skutečností bude rovněž vypracována výroční zpráva o společenské odpovědnosti.
Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení
VEITHOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce je najít a popsat vzájemný vztah etiky a ekonomie z hlediska jejich oddělování a zpětných návratů v průběhu dějin ekonomického myšlení. Pro komplexní podchycení těchto dvou vědních disciplín jsou zprvu vysvětleny základní pojmy, jejich rozdělení a nejdůležitější mezníky ekonomického myšlení napříč dějinami. Práce tak s pomocí historického vývoje zachycuje nejdůležitější myšlenkové proudy ekonomických směrů a prostřednictvím doložených tezí je utvrzuje, či naopak vyvrací.
Komparativní analýza přístupů ke konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR)
Nováková, Hana ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Branžovský, Antonín (oponent)
Teoretická část práce obsahuje analýzu a zhodnocení užívání konceptu společenské odpovědnosti, podrobně popisuje obsah a smysl CSR reportů, které firmy každoročně vydávají. Práce ověřuje hypotézu, že v českém prostředí je světový koncept CSR implementován v užším smyslu. Praktická část zahrnuje výsledky několika mezinárodních i národních výzkumů, které srovnávají využití konceptu CSR v zahraničí a v České republice. Výsledky studií potvrzují stanovenou hypotézu, koncept společenské odpovědnosti je v České republice na začátku vývoje, přestože prochází expanzí. Závěry potvrzuje i terénní výzkum provedený ve čtyřech českých firmách, které implementovaly politiku CSR. Bylo zjištěno, že podniky většinou nevyužívají strategii v celém rozsahu a vydávání zpráv podle mezinárodních standardů pro ně není prioritou. Závěr obsahuje nejen celkové zhodnocení situace, ale i doporučení ke změnám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.