Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatická tvorba testů pro předmět ISJ
Bambas, Tomáš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou testů do předmětu ISJ. Cílem práce je implementace aplikace pro automatickou inteligentní tvorbu testů týkajících se skriptovacích jazyků Ruby a Python a regulárních výrazů s podporou automatického vyhodnocování odpovědí.
Uživatelské rozhraní systémů řízení výuky Návrh a ověření funkčních kriterií jako podklad pro dílčí evaluaci
Ovesleová, Hana ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Šušol, Jaroslav (oponent)
Hlavním tématem této práce je problematika evaluace uživatelských rozhraní systémů řízení výuky (angl. LMS - Learning Management Systems). Stejně jako při návrhu uživatelských rozhraní v rámci celého oboru HCI (angl. Human Computer Interaction) stojí v popředí uživatel a způsob jeho interakce se systémem, tak i pro evaluaci rozhraní byl zvolen pohled uživatelský (angl. UX - user experience). Cílem práce bylo navrhnout oblasti funkčních kriterií, které odráží požadavky uživatele na systém a které mohou sloužit jako základ pro dílčí evaluaci LMS. V rámci interdisciplinarity HCI jsme se zaměřili na technicko- psychologický pohled (počítač-člověk), doplněný o oblast, která odráží samotný účel LMS - pedagogický proces. Domníváme se totiž, že při evaluaci LMS je důležité kombinovat obecná funkční kriteria, vztahující se na jakýkoli systém, s kriterii na výukový obsah, na formy jeho distribuce a na metody práce s ním. Na základě stanovených oblastí pak za pomoci kvantitativních i kvalitativních metod zkoumání byly evaluovány kurzy v LMS Unifor v období 2012-2014 a kurzy v LMS Moodle v období 2015-2017. Výstupem výzkumu je pak sada funkčních kriterií, které považujeme za elementární a která doporučujeme při volbě LMS zohledňovat.
Automatická tvorba testů pro předmět ISJ
Bambas, Tomáš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou testů do předmětu ISJ. Cílem práce je implementace aplikace pro automatickou inteligentní tvorbu testů týkajících se skriptovacích jazyků Ruby a Python a regulárních výrazů s podporou automatického vyhodnocování odpovědí.
Modelování průchodu studenta zpětnovazebními prvky elektronického výukového kurzu
Vynikarová, D.
Zpětnou vazbu lze definovat jako soubor kontrolních prvků, pomocí kterých lektor sleduje práci studenta v kurzu a hodnotí jej. Dosažené výsledky jsou využitelné také samotnými studenty jako zpětná vazba jejich studia. Článek popisuje možný způsob, jakým lze podle dosavadních studijních výsledků studentů korigovat jejich další průchod elektronickým výukovým kurzem tak, aby byly zohledněny jejich rozdílné znalosti vyučované problematiky.
Problematika návrhu a zavádění elektronické výuky do praxe
Vynikarová, Dana
Článek se zabývá postavením elektronické výuky v současné informační společnosti a problematice jejího úspěšného zavádění do praxe. Dále článek řeší, zda je virtuální vzdělávání implementované v praxi přínosné a efektivní a jakým způsobem lze využít možnosti a různé formy E-learningu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.