Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Mechatronické systémy nákladních vozidel
Černošek, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnými mechatronickými systémy používanými u nákladních automobilů. V první části jsou popsány základní principy mechatronických systémů a komponenty, ze kterých se skládají. Druhá část uvádí souhrn nejčastěji používaných systémů a pro bližší seznámení s jejich funkčním dopadem na vlastnosti vozidla detailněji rozepisuje některé z nich. Třetí část vysvětluje způsoby modelování těchto systémů spolu s jejich testováním. V poslední čtvrté části jsou v rámci autonomie uvedeny výhledy do budoucnosti mechatronických systémů.
Vývoj a implementace testovací jednotky pro malosériovou výrobu
Kolomazník, Vojtěch ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Hrbáček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem testovací jednotky pro malosériovou výrobu. V rešeršní části jsou představeny principy testování, také jsou zde diskutovány různé způsoby realizace testovacích konektorů a volba řídicí platformy. Práce dále popisuje návrh hardwarového zapojení a mechanické konstrukce. Výsledkem této práce je zařízení realizované dle návrhu popsaného v práci. Při provozu testovací jednotky nebyla nalezena žádná významná závada a byla ověřena její spolehlivost a plná funkčnost. Součástí práce je i popis realizace softwaru v jazyce Python.
Návrh testovacího pracoviště pro automatizované testování elektronické řídicí jednotky
Dalecký, Filip ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací části automatizovaného testovacího pracoviště pro výstupní testování elektronické řídicí jednotky při její samotné výrobě. Elektronická řídicí jednotka je vyráběna společností UNIS, a.s. a je použita jako řídicí a výkonová elektronika pro hydraulický agregát. V teoretické části se práce zabývá problematikou vývojem a automatickým testováním elektroniky v oblasti letectví. V praktické části je popsáno navrhované automatické testovací pracoviště a implementace testovacího softwaru za použití hardwarových i softwarových prostředků od společnosti National Instruments. Hlavními platformami pro tvorbu softwaru jsou LabVIEW a TestStand. Vytvořené testovací pracoviště je nakonec ověřeno otestováním několika řídicích jednotek.
Využití dat z řídicích jednotek vozidel při analýze silničních nehod
Švábenský, Petr ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití dat z řídicích jednotek pro analýzu nehod a pojistné podvody. Teoretická část práce se zabývá elektronickými systémy vozidel a jejich řídicími jednotkami, diagnostickými procesy, získávání nehodových dat z řídicích jednotek a potřebností těchto dat při analýze silničních nehod. Praktická část se zaměřuje na získání dat z vozidel poškozených při nehodě, interpretací těchto dat a posouzení jejich užitečnosti pro analýzu nehod. Dále se zaměřuje na postupy a metody, jak postupovat při získávání nehodových dat.
Inovace systému pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel
Kyloušek, Josef ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou softwarových nástrojů pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel. Konkrétně je zaměřena na nástroj TestAut 2, který je vyvíjen společností e4t a využíván pro testování vozů značky Škoda. Cílem této práce je porovnání tohoto nástroje s podobnými produkty v automobilovém průmyslu. Práce tedy obsahuje analýzu stávajícího nástroje TestAut 2 a popis principů a vlastností nástrojů EXAM, MODENA a PROVEtech. Z těchto získaných informací je vybrána množina principů považovaných za výhodné. V další části práce je popsána implementace těchto principů do nástroje TestAut 2, testování jejich funkčnosti a zhodnocení jejich přínosu. Závěrem je navrhnuto další vylepšení upravovaného nástroje.
Způsoby ochrany elektronických komponent motorových vozidel
Němec, David
Bakalářská práce „Způsoby ochrany elektronických komponent motorových vozidel“ v úvodní části seznamuje čtenáře s poruchami elektrické povahy vyskytujících se v motorových vozidlech. V následující části popisuje způsoby a prostředky na ochranu před těmito poruchami. Dále práce popisuje současné způsoby ochrany elektronických řídících jednotek a legislativní požadavky které ukládají povinnosti výrobcům a dodavatelům při návrhu ochranných zařízení elektronických modulů motorových vozidel. V poslední části jsou popsány prostředky na ochranu komunikačních sítí motorových vozidel před elektromagnetickým rušením a elektrostatickým výbojem.
Simulační systémy pro testování elektronických řídicích jednotek vozidel
Čermák, František
Práce se zabývá problematikou funkcí elektronických řídicích jednotek a jejich testování ve vývojové fázi vozidla. Úvodní část práce seznamuje čtenáře s funkcemi elektronických řídicích jednotek, a zvláště pak s funkcemi jejich hlavních komponentů jako jsou vstupně výstupní obvody či procesorová jednotka. Dále práce popisuje základní principy testování jednotek před nasazením na prototyp vozidla a přináší přehled vybraných, komerčně dostupných nástrojů pro jejich testování metodou HiL. Praktická část práce je věnována návrhu funkčního testu elektronické řídicí jednotky za využití dostupného vybavení. Účelem zkoušky je validace datové komunikace a jednotlivých funkcí před implementací do prototypu vozidla. Závěrem práce je proveden test elementární funkce, nově integrované jednotky pro řízení převodového ústrojí traktoru.
Mechatronické systémy nákladních vozidel
Černošek, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnými mechatronickými systémy používanými u nákladních automobilů. V první části jsou popsány základní principy mechatronických systémů a komponenty, ze kterých se skládají. Druhá část uvádí souhrn nejčastěji používaných systémů a pro bližší seznámení s jejich funkčním dopadem na vlastnosti vozidla detailněji rozepisuje některé z nich. Třetí část vysvětluje způsoby modelování těchto systémů spolu s jejich testováním. V poslední čtvrté části jsou v rámci autonomie uvedeny výhledy do budoucnosti mechatronických systémů.
Inovace systému pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel
Kyloušek, Josef ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou softwarových nástrojů pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel. Konkrétně je zaměřena na nástroj TestAut 2, který je vyvíjen společností e4t a využíván pro testování vozů značky Škoda. Cílem této práce je porovnání tohoto nástroje s podobnými produkty v automobilovém průmyslu. Práce tedy obsahuje analýzu stávajícího nástroje TestAut 2 a popis principů a vlastností nástrojů EXAM, MODENA a PROVEtech. Z těchto získaných informací je vybrána množina principů považovaných za výhodné. V další části práce je popsána implementace těchto principů do nástroje TestAut 2, testování jejich funkčnosti a zhodnocení jejich přínosu. Závěrem je navrhnuto další vylepšení upravovaného nástroje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.