|
Studie elektrického invalidního vozíku
Filipec, Petr ; Sikora, Michal (oponent) ; Švejda, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rešeršní studií elektrického invalidního vozíku a vlastním návrhem pro jeho vylepšení. Na začátku je popsána základní charakteristika elektrického invalidního vozíku. Práce pokračuje rešeršní studií řídících systémů. Dále jsou v práci zpracované statistiky z dotazníků veřejného průzkumu. Na základě těchto informací je vytvořen nástroj pro sestavení nejvhodnější kombinace výkonu motoru a kapacity baterie.
|
|
Akumulátory pro nezávislou trakci
Hladiš, Vítězslav ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit literární přehled všech typů akumulátorů určených pro pohon v nezávislé trakci (dopravě). Jednotlivé typy akumulátorů mezi sebou porovnat a na základě jejich parametrů (hmotnost, cena, hustota energie /kg) vybrat vhodný typ akumulátoru pro pohon elektromobilů, invalidních vozíků, elektrických kol a skútrů. Součástí bakalářské práce není žádný praktický výrobek ani příloha. Jedná se pouze o teoretický rozbor dané problematiky.
|
|
Wheelchair control using EEG signal classification
Malý, Lukáš ; Sadovský, Petr (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
This diploma thesis presents the concept of mind-controlled electric wheelchair designed for people who are not able to use other interfaces such as hand joystick. Four main components of concept are described: electroencephalography, brain-computer interface, shared control and the electric wheelchair. In the text used methodology is described and results of conducted experiments are presented. In conclusion suggestions for future development are outlined.
|
|
Design elektrického invalidního vozíku
Goláň, Michal ; Surman, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem elektrického invalidního vozíku. Výsledný návrh je vytvořen na základě poznatků z designérské a technické analýzy. Zhodnocením problémů vyplývajících z rešerší byl vytvořen vlastní návrh. Cílem designu je vytvoření charakteristického vzhledu, který zohledňuje zdravotní stav uživatele a respektuje ergonomické a technické parametry vozíku.
|
|
Design elektrického invalidního vozíku
Goláň, Michal ; Surman, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem elektrického invalidního vozíku. Výsledný návrh je vytvořen na základě poznatků z designérské a technické analýzy. Zhodnocením problémů vyplývajících z rešerší byl vytvořen vlastní návrh. Cílem designu je vytvoření charakteristického vzhledu, který zohledňuje zdravotní stav uživatele a respektuje ergonomické a technické parametry vozíku.
|
|
Akumulátory pro nezávislou trakci
Hladiš, Vítězslav ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit literární přehled všech typů akumulátorů určených pro pohon v nezávislé trakci (dopravě). Jednotlivé typy akumulátorů mezi sebou porovnat a na základě jejich parametrů (hmotnost, cena, hustota energie /kg) vybrat vhodný typ akumulátoru pro pohon elektromobilů, invalidních vozíků, elektrických kol a skútrů. Součástí bakalářské práce není žádný praktický výrobek ani příloha. Jedná se pouze o teoretický rozbor dané problematiky.
|
|
Wheelchair control using EEG signal classification
Malý, Lukáš ; Sadovský, Petr (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
This diploma thesis presents the concept of mind-controlled electric wheelchair designed for people who are not able to use other interfaces such as hand joystick. Four main components of concept are described: electroencephalography, brain-computer interface, shared control and the electric wheelchair. In the text used methodology is described and results of conducted experiments are presented. In conclusion suggestions for future development are outlined.
|
|
Studie elektrického invalidního vozíku
Filipec, Petr ; Sikora, Michal (oponent) ; Švejda, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rešeršní studií elektrického invalidního vozíku a vlastním návrhem pro jeho vylepšení. Na začátku je popsána základní charakteristika elektrického invalidního vozíku. Práce pokračuje rešeršní studií řídících systémů. Dále jsou v práci zpracované statistiky z dotazníků veřejného průzkumu. Na základě těchto informací je vytvořen nástroj pro sestavení nejvhodnější kombinace výkonu motoru a kapacity baterie.
|