Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Certifikace výrobku krbové vložky
Sedmík, Petr ; Kotek, Luboš (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá certifikací výrobku krbové vložky. Je popsán proces hoření tuhého paliva a konstrukce krbové vložky s teplovodním výměníkem. Je zpracován souhrn legislativních požadavků pro certifikaci, ověření jejich plnění v akreditované zkušební laboratoři a vypracováno prohlášení o vlastnostech a výrobního štítku s označením CE. V další části jsou shrnuty emisní požadavky evropského trhu, včetně budoucích evropský směrnic a je vytvořen návrh energetického štítku pro certifikovaný výrobek.
Návrh vzduchotechnického zařízení s ohledem na systém zpětného získávání tepla
Otava, Jiří ; Blasinski, Petr (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku výměníků a má dva hlavní cíle. Prvním cílem je dlouhodobé měření entalpického výměníku, zpracování naměřených dat a porovnání výsledků s hodnotami udávanými výrobcem výměníku. Druhým cílem je zpracování variantních návrhů řešení pro dva typy výměníků vzduchotechnických jednotek vybraného provozu. Pro variantu bez přenosu vlhkosti byl zvolen křížový deskový výměník. Díky poznatkům získaným při experimentálním měření, byl pro variantu s přenosem vlhkosti vybrán entalpický deskový výměník. Zvolené varianty byly porovnány s důrazem na účinnost zpětného získávání tepla a vlhkosti i s ohledem na požadavky Ekodesignu.
Ekologický návrh v elektronice - legislativa a nástroje pro optimalizaci
Chlup, Marian ; Brzobohatý, Jaromír (oponent) ; Szendiuch, Ivan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou ekologického návrhu a optimalizace elektrotechnických výrobků. Teoretická část popisuje problematiku ekodesignu, legislativu a nástroje pro hodnocení. Praktická část je zaměřena na vytvořený software a na hodnocení a porovnání elektrotechnických výrobků. Byly analyzovány tři flash disky, které jsou běžně používány. U těchto flash disků byla provedena analýza obalů a tyto obaly byly následně hodnoceny softwarem a porovnávány. V poslední části je popsána problematika dostupnosti potřebných informací.
Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování
CHLOUPKOVÁ, Magda
Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ, jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný na cestě k trvale udržitelnému rozvoji.
Zelený marketing
Bělonohá, Romana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Ekologický marketing
Neznaj, Radek ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá otázkami ekologického marketingu, konkrétně se zaměřuje na marketingový mix ekologických produktů. Záměr práce je naznačit směry a možnosti, kterými se může marketing produktů ubírat v souladu s životním prostředím a cíly podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část stručně zobrazuje vývoj marketingu a jeho současnou podobu, včetně aktuálních trendů a skutečností, které vedly ke vzniku ekologického marketingu. Tato část definuje ekologický marketing a jeho cíle. Druhá, hlavní část této práce zobrazuje ekologický marketingový mix v běžném složení: produkt, cena, distribuce a komunikace. Pozornost je věnována jednotlivým složkám mixu, jejich výhodám, nevýhodám a klíčovým aspektům v užití s ekologickými produkty a kde je to možné, ilustruje na praktických příkladech. Poslední část tvoří dvě případové studie. První z nich je zaměřena na design a balení ve společnosti Hewlett-Packard, konkrétně multimediálního notebooku HP Pavilion pro Walmart. Druhá je zaměřena na společnost Toyota a její hybridní model Prius s cílem analyzovat klíčové aspekty úspěchu tohoto modelu na trhu hybridních automobilů. Závěr práce shrnuje současné klíčové aspekty ekologického marketingu a poukazuje na možný vývoj do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.