Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu
Doan, Ngoc Han ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody dotazníkového šetření na specifické skupině, a to studentů a budoucích absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze.
Srovnání účinnosti reklamních aktivit na automobilovém trhu
Tuček, Radim ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá komunikačním výzkumem, konkrétně zkoumá účinnost reklamy jednotlivých automobilových značek a vozů. Soustředí se na třídu malých vozů. Obecně je popsán automobilový trh v ČR, blíže osobní automobily (třída malých vozů) a detailně je srovnávána komunikace 3 vybraných značek a jejich malých vozů. Jde o Škoda (Fabia), Renault (Thalia, Clio) a Kia (Rio). Snaží se poukázat na rozdíly v přístupu ke komunikaci a z nich vyplývající rozdílnou účinnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.