Název: Srovnání účinnosti reklamních aktivit na automobilovém trhu
Autoři: Tuček, Radim ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá komunikačním výzkumem, konkrétně zkoumá účinnost reklamy jednotlivých automobilových značek a vozů. Soustředí se na třídu malých vozů. Obecně je popsán automobilový trh v ČR, blíže osobní automobily (třída malých vozů) a detailně je srovnávána komunikace 3 vybraných značek a jejich malých vozů. Jde o Škoda (Fabia), Renault (Thalia, Clio) a Kia (Rio). Snaží se poukázat na rozdíly v přístupu ke komunikaci a z nich vyplývající rozdílnou účinnost.
Klíčová slova: automobilky; automobilový trh; efektivita komunikace; komunikační výzkum; účinnost komunikace; účinnost reklamy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1061

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet