Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Činnost vybraných médií veřejné služby v oblasti zvyšování digitální gramotnosti ve společnosti
Hána, Tomáš ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Lovaš, Karol (oponent)
Bakalářská práce se zabývá konceptem digitální gramotnosti ve vztahu k médiím veřejné služby. Teoretická část nejprve ujasňuje pojmosloví digitální gramotností, následně analyzuje vývoj tohoto termínu od prvních výskytů až po jeho současné chápání. Dále se zabývá relevancí digitální gramotnosti v evropské legislativní rovině, hlavně v kontextu dlouhodobých strategií, analyzuje současnou situaci s digitálními dovednostmi v Evropě a popisuje edukační rolí médií veřejné služby. V metodologické částí definuje výzkumné metody, teoretická východiska i vysvětlení jejich aplikace v návazné výzkumné části, operacionalizuje pojem digitální gramotnosti a vymezuje zkoumaný vzorek. Ve výzkumné části je komparativně zkoumána činnost veřejnoprávních médií BBC a České televize, nejdříve v programové nabídce, následně ve webových vzdělávacích portálech. Výzkumnou část uzavírá analýza obsahu na webových vzdělávacích portálech zaměřeného na rozvoj digitálních kompetencí, při které je aplikován rámec DigComp.
Portál pro vzdálený mentoring
VENCÁLEK, Lukáš
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací webového portálu pro vzdálený mentoring. Analyzuje problematiku e-learningu, koučinku a mentoringu, načež vymezuje cílovou skupinu uživatelů a její potřeby. Současně se zabývá problematikou technologických startupů a popisuje proces budování portálu v kontextu startupu. Praktická část se zaměřuje na samotný vývoj, projektové řízení a udržitelnost projektu.
Analýza vzdělávacích portálů pro oblast ICT profesí
Vrbka, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá elektronickými vzdělávacími portály a jejich využitelnosti v oblasti ICT profesí. Práce má za cíl stanovit klíčové znalosti ICT odborníků a přiřadit k nim vzdělávací kurzy nabízené těmito portály. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nacházejí definice jednotlivých problematik zpracovávaných v této práci. Jedná se zejména o problematiku vzdělávání a e-learningu. V praktické části je uvedeno přiřazení klíčových odborných znalostí jednotlivým ICT profesím. Také je zde uvedena hloubka znalostí a dovedností, které vyžadují zaměstnavatelé u nastupujících absolventů. Požadavky zaměstnavatelů jsou zpracovány za roky 2006 a 2010. Závěrem práce jsou uvedeny vzdělávací portály s nejširší nabídkou kurzů na českém trhu. Z nabídky portálů jsou vybrány kurzy, reflektující stanovené znalosti a dovednosti z předcházejících kapitol. Tyto portály jsou následně srovnány.
Analýza vzdělávacích portálů na trhu České republiky.
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání v podobě vzdělávacích portálů. Cílem práce je provedení rešerše vzdělávacích portálů na trhu ČR a následná analýza portálů, které uživatelům nabízí služby pro podporu výuky. V teoretické části se práce zaměřuje na definici pojmů formální a neformální vzdělávání, popisuje příklady jeho využití. Dále se pak zabývá elektronickým vzděláváním v podobě e-learningu, definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje jeho historický vývoj, formy a prostředky e-learningové výuky. Diplomová práce se dále zabývá analýzou 17 portálů, z nichž dva jsou popsány detailně, jedná se o zástupce formálního a neformálního vzdělávání. Zpracovaná analýza nabízí informace o správcích portálů, dále pak rozsahu poskytovaných služeb a také obchodního modelu, který portály využívají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.