Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace vzdělávacích potřeb u školských a neškolských manažerů
Hlavačková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tématem předkládané diplomové práce je komparace vzdělávacích potřeb u školských manažerů a manažerů ze soukromého podnikatelského sektoru. Teoretická část se zabývá pojetím managementu, vymezením školského managementu a specifiky školy. Dále se zaměřuje na řídící pracovníky, vzdělávání řídících pracovníků, včetně vzdělávacích potřeb, jejich identifikace a uspokojování prostřednictvím dalšího vzdělávání. Cílem výzkumné části je identifikace vzdělávacích potřeb a jevů, které s nimi souvisejí a následná komparace mezi školskými a neškolskými manažery. Jádrem práce je kvalitativní výzkumné šetření realizované technikou polostrukturovaných rozhovorů se čtyřmi zástupci školského a čtyřmi zástupci neškolského managementu, při jejichž následné analýze byly využity principy zakotvené teorie. Identifikované oblasti vzdělávacích potřeb jsou u obou zkoumaných skupin velmi podobné, významné rozdíly však byly identifikovány v jevech, které souvisí se vzdělávacími potřebami. KLÍČOVÁ SLOVA komparace, vzdělávací potřeba, manažer, školský management, kvalitativní výzkum
Vzdělávací potřeby vedoucích pracovníků škol a školských zařízení při uplatňování pracovního práva
Bodláková, Alena ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Bříza, Kamil (oponent)
Tématem bakalářské práce je zmapování a porovnání vzdělávacích potřeb, názorů a zkušeností při uplatňování pracovního práva u jednotlivých skupin vedoucích pracovníků škol. Cílem praktické části je zjistit, zda vzdělávací potřeby v oblasti pracovního práva jsou u těchto vedoucích pracovníků odlišné podle druhu řízené školy. Výsledky výzkumu by mohly být pomůckou při organizaci vzdělávání v oblasti pracovního práva. ABSTRACT: The bachelor thesis attempts to survey and compare educational needs, opinions and experience of people employed in various fields of school management regarding the application of employment and labour law. The aim of the practical part is to determine whether and how the management's educational needs concerning employment and labour law differ depending on the type of school. The research findings might contribute to efficient labour law teaching and learning.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.