Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal for Personal Development Plan for Manager Operating in a Small Company
Šabacká, Zuzana ; Mandel, Miroslav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The aim of this work is a proposal for the development of a manager in a private company. The means will be to create a functional competency model and then measure the manager's competencies. The theoretical part focuses on the definition of management and the manager's function and the definition of competencies and their classification. It then describes the various stages for creating a competency model and types of education development. The practical part is focused on the description of the company. This is followed by creating a functional competency model and its practical verification. The next step is to measure the current competencies of the manager, based on which a proposal for further education is created.
Proposal for Personal Development Plan for Manager Operating in a Small Company
Šabacká, Zuzana ; Mandel, Miroslav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The aim of this work is a proposal for the development of a manager in a private company. The means will be to create a functional competency model and then measure the manager's competencies. The theoretical part focuses on the definition of management and the manager's function and the definition of competencies and their classification. It then describes the various stages for creating a competency model and types of education development. The practical part is focused on the description of the company. This is followed by creating a functional competency model and its practical verification. The next step is to measure the current competencies of the manager, based on which a proposal for further education is created.
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Edukace porodní asistentky o možnosti využití antikoncepčních metod u žen po porodu.
FALÁŘOVÁ, Eva
Plánované rodičovství a dostupnost antikoncepce se v dnešní době staly součástí životního stylu. Důležité proto je, aby porodní asistentky byly vzdělány v této oblasti a byly schopny matkám po porodu poskytnout v rámci ošetřovatelské péče kvalitní informace týkající se této problematiky. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zmapovat způsob edukace porodních asistentek v oblasti antikoncepce po porodu a zjistit, jak se porodní asistentky orientují v antikoncepčních metodách, které lze využít v období po porodu a při kojení. Dalším cílem bylo zjistit, zda jsou matky po porodu informované v oblasti vhodného výběru antikoncepce a zda porodní asistentka má významnou roli v edukaci matek o antikoncepci po porodu. Na dané cíle byly stanoveny výzkumné otázky a hypotézy. Pro zpracování dané problematiky bylo zvoleno kvalitativní výzkumné šetření v kombinaci s kvantitativním výzkumným šetřením. Kvalitativní výzkumné šetření probíhalo metodou rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s porodními asistentkami na gynekologicko-porodnickém oddělení Nemocnice Strakonice, a.s., dále s porodními asistentkami z ordinací praktických gynekologů ve Vodňanech, ve Vimperku a v Českých Budějovicích a s porodními asistentkami z terénní péče v oblasti Strakonice, Písek a Tábor. Výzkumné šetření probíhalo v období březen, duben 2011. Kvantitativní výzkumné šetření bylo provedeno v ordinacích praktických gynekologů ve Strakonicích, ve Vodňanech a v Českých Budějovicích. K provedení výzkumu byla zvolena technika anonymního dotazníku s 30 otázkami. Respondentkami byly ženy po porodu přicházející do ordinace praktického gynekologa na kontrolu po období šestinedělí. Celkový počet respondentek byl 121 (100%). Výzkumné šetření probíhalo v období březen, duben 2011. Cíle práce, které byly stanoveny, byly splněny. Jak vyplývá z kvalitativního výzkumného šetření, porodní asistentky se orientují v metodách antikoncepce. V praxi však tyto znalosti uplatňují pouze v případě zájmu ze strany matek. Na základě kvantitativního šetření je možné stanovit 2 hypotézy. Hypotéza 1, která byla potvrzena: Matky po porodu jsou edukované v oblasti vhodného výběru antikoncepce po porodu. Hypotéza 2, která se nepotvrdila: Dle názoru dotazovaných matek, porodní asistentka nemá významnou roli v oblasti edukace při výběru vhodné antikoncepce po porodu. I přesto, že edukace v oblasti plánovaného rodičovství a antikoncepce je v kompetencích porodní asistentky, porodní asistentky nemají významnou úlohu v edukaci týkající se této problematiky. Zásadní informace jsou poskytovány lékařem. Proto na základě poznatků a výsledků výzkumného šetření byl vytvořen edukační plán a edukační standard k edukaci pro porodní asistentky v primární péči.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.