Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se specifickými poruchami učení
Peková, Aneta ; Cintlová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část práce se dělí na tři kapitoly, ve kterých jsou popsány specifické poruchy učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a poslední část se zabývá činností asistenta pedagoga. Druhá část je prakticky zaměřena a jejím hlavním je zjistit, zda je pro žáky třetí třídy základní školy, přínosná práce asistenta pedagoga a zda se jeho práce projeví na kvalitě školní práce žáků a jejich výsledcích. Cíl práce byl zjišťován dlouhodobým strukturovaným pozorováním, které bylo zpracováno jako případová studie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Právní analýza procesu přijímání dětí do mateřské školy
Oplová, Jaroslava ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Právní analýza procesu přijímání dětí do mateřské školy AUTOR: Jaroslava Oplová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jindřich Kitzberger ABSTRAKT: Práce se zabývá jednotlivými úkony v procesu přijímání dětí do mateřských škol, který vychází především z ustanovení školského zákona a správního řádu. Právní úprava konání správního orgánu obsažená ve správním řádu je racionální, avšak velmi rozsáhlá. Pro dodržení zákonitosti v průběhu celého správního řízení, je nutná znalost dalších souvisejících právních předpisů. Do rozhodovacího procesu významně zasahují kritéria pro přijetí, podle kterých se stanovuje pořadí žadatelů. Po přijetí zákona č. 49/2009 Sb., kterým se měnil zákon č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, došlo k rozporům v právních ustanoveních školského zákona v oblasti rozhodování, týkající se i předškolního vzdělávání, neboť rozhodnutí k přijímání do MŠ bylo vyloučeno z působnosti správního řádu. Nebyla ani splněna očekávání v zapracování pravidel pro přijímání k předškolnímu vzdělávání do školského zákona. Zákonem č. 472/2011 Sb., kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění...
Autoevaluace střední školy z aspektu dalšího vzdělávání zaměstnanců
Dejová, Nelly ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí pozornosti, poněvadž jde ruku v ruce s kvalitou vzdělávání. Ve své první části identifikuje základní definice potřebné k pochopení tématu autoevaluace a dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, následně vymezí legislativní rámec zajišťující DVPP, strategické dokumenty a další plány, které se touto oblastí zabývají. V neposlední řadě definuje cíle a formy DVPP a stručně nastíní situaci v Evropě se zaměřením na mezinárodní šetření. Prostřednictvím průzkumu v praktické části diplomová práce vyhodnotí tři výroční zprávy vybrané školy a pomocí standardizovaného strukturovaného rozhovoru a standardizovaného dotazníku sleduje názory vedení školy a učitelů na danou problematiku. Průzkum zkoumá jejich motivaci, podmínky k rozvoji, možnosti dalšího vzdělávání či uvedení nových poznatků do praxe v kontextu výsledků mezinárodního šetření TALIS 2018. Cílem práce je analýza problematiky dalšího vzdělávání učitelů středních škol v domácím a v mezinárodním kontextu, a následná evaluace dalšího vzdělávání v podmínkách vybrané střední školy. KLÍČOVÁ SLOVA Další vzdělávání pedagogických...
Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se specifickými poruchami učení
Peková, Aneta ; Cintlová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část práce se dělí na tři kapitoly, ve kterých jsou popsány specifické poruchy učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a poslední část se zabývá činností asistenta pedagoga. Druhá část je prakticky zaměřena a jejím hlavním je zjistit, zda je pro žáky třetí třídy základní školy, přínosná práce asistenta pedagoga a zda se jeho práce projeví na kvalitě školní práce žáků a jejich výsledcích. Cíl práce byl zjišťován dlouhodobým strukturovaným pozorováním, které bylo zpracováno jako případová studie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Právní analýza procesu přijímání dětí do mateřské školy
Oplová, Jaroslava ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Právní analýza procesu přijímání dětí do mateřské školy AUTOR: Jaroslava Oplová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jindřich Kitzberger ABSTRAKT: Práce se zabývá jednotlivými úkony v procesu přijímání dětí do mateřských škol, který vychází především z ustanovení školského zákona a správního řádu. Právní úprava konání správního orgánu obsažená ve správním řádu je racionální, avšak velmi rozsáhlá. Pro dodržení zákonitosti v průběhu celého správního řízení, je nutná znalost dalších souvisejících právních předpisů. Do rozhodovacího procesu významně zasahují kritéria pro přijetí, podle kterých se stanovuje pořadí žadatelů. Po přijetí zákona č. 49/2009 Sb., kterým se měnil zákon č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, došlo k rozporům v právních ustanoveních školského zákona v oblasti rozhodování, týkající se i předškolního vzdělávání, neboť rozhodnutí k přijímání do MŠ bylo vyloučeno z působnosti správního řádu. Nebyla ani splněna očekávání v zapracování pravidel pro přijímání k předškolnímu vzdělávání do školského zákona. Zákonem č. 472/2011 Sb., kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.