Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 704 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Uživatelské testování webových stránek
TRNKOVÁ, Tereza
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou UX designu webových stránek e-shopů s hlavním zaměřením na User Experience a Usability Testing. Hlavním cílem práce je dokázat podstatnost UX, tedy uživatelsky přívětivého designu webu, v konkurenčním prostředí e-commerce. To je dokázáno analýzou jednotlivých hlavních funkčních prvků největších českých e-shopů. Následně je na těchto nejlépe ohodnocených online obchodech dokázána jejich použitelnost uživatelským testováním. Náplní této práce je také dotazníkový sběr dat od testovaných uživatelů, ve kterém je zhodnocena podstatnost jednotlivých funkčních prvků e-shopu. Závěrem je vyhodnocena podstatnost vytvoření uživatelsky přívětivého prostředí (UX) jako nástroj v souboji s konkurencí.
Tvorba elektronického obchodu pro podnikatele
Prchal, Tomáš ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá představením a srovnáním různých platforem pro tvorbu elektronického obchodu pro podnikatele. Cílem práce je poskytnout přehled o výhodách a nevýhodách jednotlivých platforem, a také porovnat jejich funkce a možnosti. Práce bude také obsahovat praktickou část, ve které budou srovnány konkrétní platformy pro vytvoření elektronického obchodu na míru a budou popsány kroky potřebné k vytvoření e-shopu na platformě, která nejlépe odpovídá požadavkům podnikatele. Výsledkem práce je podrobný průvodce pro výběr vhodného e-shopového řešení s přihlédnutím k aktuální situaci a potřebám podnikatele.
Tvorba www stránek dle standardů
Báňa, Tomáš ; Dostalík, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby webových stránek dle standardů. Součástí práce je stručná historie problematiky tvorby webu, návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s tvorbou moderního a úspěšného webu. Výstupe práce je kompletní funkční web.
Podnikatelský plán pro rozvoj živnostenského podnikání
Čechová, Andrea ; Dubnická, Andrea (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru, který poslouží malému živnostníkovi v rozvoji jeho podnikání v oblasti výroby bižuterie. Na základě teoretických poznatků navrhuje postup, jak zvýšit objem výroby najmutím zaměstnanců. Obsahuje návrh malé reklamní kampaně pomocí letáků.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Valenta, Roman ; MBA, Michal Bábíček, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu. Tento plán řeší založení e-shopu specializovaného na reproduktory, sluchátka a příslušenství. Práce zkoumá teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu a využívá analýz SLEPTE, SWOT a McKinsey 7S doplněných rozborem vlastního výzkumu. Na základě výše zmíněných informací je sestaven samotný podnikatelský plán.
Model internetového obchodu s klimatizačním zařízením
Stehlík, Tomáš ; Hierman, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech marketingu a legislativě v elektronickém obchodování. Obsahuje návrh internetového obchodu s klimatizačním zařízením.
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Návrh implementace SaaS řešení elektronického obchodu
Smečka, Jiří ; Bružina, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace elektronického obchodu jako služby pro firmu VALMAX LED ECO s.r.o. Návrh je zpracován formou projektu. Práce je rozdělena na 4 hlavní části. Nejdříve je získán potřebný teoretický základ. Dále jsou uvedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, popsán aktuální a požadovaný stav firmy. Následuje praktická část, kde je konkrétně sepsáno, jak se postupuje při implementaci e-shopu pro nového zákazníka.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 704 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.