Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Multifunctional building
Šáchová, Lenka ; Spáčil, Miroslav (oponent) ; Sukopová, Dáša (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to draw up project documentation for new multifunctional building in the city of Vyškov. The discussed building is designed on flat terrain and has partial basement with four floors above ground. The basement contains technical facilities and storage area for building residents. The first floor contains commercial premises made of three stores: drugstore, flower shop and wine cellar. The second and third floor each contains two residential units. On the fourth floor is one spacious studio apartment.
Multifunctional building
Šáchová, Lenka ; Spáčil, Miroslav (oponent) ; Sukopová, Dáša (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to draw up project documentation for new multifunctional building in the city of Vyškov. The discussed building is designed on flat terrain and has partial basement with four floors above ground. The basement contains technical facilities and storage area for building residents. The first floor contains commercial premises made of three stores: drugstore, flower shop and wine cellar. The second and third floor each contains two residential units. On the fourth floor is one spacious studio apartment.
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
MATĚJKOVÁ, Jana
Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat a popsat hlavní segmenty a jednotlivé typy zákazníků uvedených drogistických řetězců na základě jejich identity a spotřebního chování a následně uvést návrhy a doporučení pro drogistické řetězce. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje literárnímu přehledu, který byl zpracován na základě studia odborných knih a článků. Uvádí základní definice a pojmy týkající se dané problematiky. Zmiňuje pojem spotřebitel a spotřební chování, popisuje základní přístupy ke sledování spotřebního chování a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Také popisuje kupní rozhodovací proces včetně jeho fází. Dále jsou zde uvedeny základní přístupy k segmentaci trhu a zákazníků včetně popisu celého procesu segmentace, metody segmentace a podmínky správné segmentace. Poslední kapitola se věnuje přístupům k typologii spotřebitelů dle různých hledisek. V praktické části byl proveden kvantitativní marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků byla provedena segmentace spotřebitelů dle demografických znaků, jako je pohlaví a věk, a také dle preferované značky drogistického řetězce. Každý segment byl analyzován a detailně popsán z hlediska nákupního chování a na základě výsledných dat byly vytvořeny určité návrhy a doporučení pro drogistické řetězce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.