Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix hotelu Panon
Burdová, Lucie ; Šebestová,, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Marketingový mix hotelu Panon
Burdová, Lucie ; Šebestová,, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.