Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 438 záznamů.  začátekpředchozí383 - 392dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zrození komedianta, aneb Divadelní činnost Vítězslava Marčíka v proměnách času.
HOŘÍNKOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá hereckou, režisérskou a autorskou osobností Vítězslava Marčíka. Text vznikl na základě rešerší v regionálním i celostátním tisku a třídění do této doby neuspořádaného Marčíkova archivu. Důležitým zdrojem informací byly internetové stránky Teátru Víti Marčíka a rovněž osobní vzpomínky rodiny a spolupracovníků. Hlavní částí práce je pak přehledný, chronologický popis Marčíkovy kariéry ve 20 kapitolách, v nichž sledujeme, jak se během let proměňoval akční radius divadla a jak se vyvíjel repertoár a dramaturgie.
Fantastická knihovna
Linc, Míla ; Hadravová, Soňa
Patří do knihovny Stmívání? Patří. Proto jsme uspořádali Krvavý valentýn. Mají knihovny kromě náročných čtenářů myslet i na milovníky "braku"? Musí. Proto pořádáme CONiáše a další setkání fanoušků scifi a fantasy. Mohou si knihovníci hrát divadlo? Proč by ne? Proto máme knihovnický divadelní soubor Vý; (čti Výstředník). A výčet tím daleko nekončí - poznejte s námi, co všechno se v Městské knihovně v Praze nebojíme provádět!
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Dramatická výchova - cesta od Komenského Školy hrou až k současnému pojetí
STREJČKOVÁ, Markéta
V této práci se autorka zaměřuje na historický vývoj užití dramatu a školního divadla v pedagogice. Hledá spojitost mezi odkazem Jana Amose Komenského, jeho dílem "Škola hrou" a dnešním pojetím dramatické výchovy. Popisuje současné principy a metody dramatické výchovy, které aplikuje ve své vlastní vytvořené ukázkové hodině dramatické výchovy.
Divadlo hrané dětmi součástí dramatické výchovy
BEČKOVÁ, Lenka
Práce se zabývá potvrzením toho, že divadlo hrané dětmi je součástí dramatické výchovy.Teoretická část se věnuje charakterizaci dramatické výchovy, metod, cílů dramatické výchovy, divadla, divadla hraného dětmi.
Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel
Hájková, Mariana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Diplomová práce "Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel" se zabývá zmapováním profesionální činoherní scény pražských stálých divadel z pohledu diváků. Na jeho základě vymezuje nejdůležitější motivační faktory pro jednotlivé tržní segmenty, které k návštěvě divadla vedou. V teoretické části práce definuje pojem divadlo a činohra, analyzuje divadelní trh v České republice a pražskou profesionální činoherní scénu, vymezuje specifika marketingového mixu v kontextu divadel, seznamuje se základními principy marketingového výzkumu a uvádí základní východiska pro teorii motivace. Analytická část je založena na kvantitativním výzkumu realizovaném pomocí dotazníkového šetření. Výzkumu byli podrobeni obyvatelé Prahy, muži i ženy napříč všemi věkovými skupinami a s různým stupněm vzdělání. Na základě zjištěných výsledků byla sestavena drobná doporučení na vylepšení marketingové strategie pražských činoherních divadel. Zvláštní pozornost byla věnována i mimořádným divadelním událostem konaným na území Prahy.
Mezinárodní studentské divadelní festivaly v zemích Visegrádské skupiny
Vančáková, Klára ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Maršíková, Šárka (oponent)
Diplomová práce se věnuje mezinárodním studentským divadelním festivalům ve Visegrádské skupině. Práce představuje vysokoškolské vzdělávací systémy jednotlivých zemí a podrobněji se věnuje divadelním festivalům studentů vysokých škol. Cílem diplomové práce je zjistit možnosti spolupráce studentů vysokoškolských hereckých divadelních oborů ve visegrádském prostoru, analyzovat systém podpor pro jejich kulturní aktivity a navrhnout vyhovující řešení. Pro dosažení cíle bylo použito metody dotazníku a metody polostrukturovaného rozhovoru.
Analýza marketingu Divadla v Dlouhé
Marková, Klotylda ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou možnosti využití marketingu v oblasti kultury, konkrétně divadla, na praktickém příkladu Divadla v Dlouhé, úspěšné pražské příspěvkové organizace. Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingu a jeho zvláštnostmi v oblasti divadla, subjektu v rámci neziskového sektoru. Věnuje se marketingovému mixu, marketingovým nástrojům a problematickému skloubení umění a marketingu, který je v podmínkách českých neziskových organizací stále podceňován. Konkrétně je práce zaměřena na propagaci, tiskový servis a PR, prodejní strategii s ohledem na specifika divadelního prostředí. Po stručném teoretickém úvodu do problematiky se věnuje konkrétním tématům přímo navázaným na praxi Divadla v Dlouhé.
Ocenění Divadla Oskara Nedbala Tábor
Kubíčková, Klára ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Römerová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oceněním kulturní instituce Divadlo Oskara Nedbala Tábor a jejím cílem je odhadnout hodnotu tohoto divadla k 30. červnu 2012 pro jejího zřizovatele Jihočeský kraj a porovnat tuto hodnotu s velikostí provozní dotace, kterou divadlo dostává od svého zřizovatele jako příspěvková organizace. K odhadu hodnoty byla použita metoda kontingentního hodnocení založená na otázce týkající se ochoty lidí platit za zachování divadla, která byla doplněna o metodu Victora S. Yocca pro měření tří faktorů hypotetické hodnoty. Problematika oceňování a hodnocení kulturních institucí je dosud málo probádanou oblastí, která není především v České republice souhrnně zpracována, a tato práce poskytuje praktický náhled na jednu z možných metod oceňování statků a institucí z oblasti kultury.
Vliv odlišných manažerských přístupů na řízení, programování a financování Městského Tylova divadla v Kutné Hoře
Krúpa, Adam ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je úvaha nad různými přístupy k managementu v oblasti kultury, konkrétně divadla. Dále se tato práce snaží nalézt pozitiva i negativa těchto přístupů. V teoretické části, vycházející z odborných publikací na toto téma, jsou nastíněny některé základní prvky a postupy managementu s důrazem na souvislost s řízením divadla a specifické podmínky fungování divadelní instituce pod dobrým vedením. Teoretická část se dále věnuje oblasti marketingu (marketingový mix, vnitřní a vnější prostředí organizace, SWOT analýza) v oblasti umění s uvedenými příklady. Praktická část pak popisuje a srovnává dva přístupy k řízení Městského Tylova divadla v Kutné Hoře, zamýšlí se nad minulými i současnými chody tohoto oblastního divadla a případné východisko nalézá v kompromisu a respektování a spojování různých názorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 438 záznamů.   začátekpředchozí383 - 392dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.