Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů
Chalupa, Patrik ; Schüller,, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části se věnuje analýze internetového obchodu Planetaher.cz, na základě které je navrhnuta online marketingová strategie pro zvýšení objemu návštěv a tržeb daného e-shopu. Praktická část je také zaměřena na skórovací metodu rizikového řízení v projektovém managementu. Na závěr navrhne pár doporučení, kterých se držet pro další zefektivnění celého internetového byznysu.
Vliv pandemie covidu-19 na digitalizaci českých politických stran
Alexová, Magdaléna ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Brunclík, Miloš (oponent)
Cílem diplomové práce je posouzení vlivu celosvětové pandemie nemoci covid-19 na proces digitalizace českých politických stran. První část poskytne potřebný vhled do problematiky digitalizace politických stran a nástrojů, které při ní strany mohou využívat, včetně jejich důsledků. Druhá část se pak zaměří na devět nejvýznamnějších českých politických stran (ANO 2011, ČSSD, KDU-ČSL, KSČM, ODS, Piráti, SPD, STAN, TOP 09), na prvky jejich dosavadní digitalizace a změny, ke kterým se uchýlily během pandemie covidu-19. Zjistíme, že mezi jednotlivými stranami jsou značné rozdíly ve schopnosti úspěšné digitalizace, což se projevilo během pandemie jejich schopností či neschopností pružně se adaptovat na nové podmínky, přijmout nové digitální nástroje a udržet tak efektivní chod strany. Diplomová práce odpoví na to, zda tyto rozdíly, a tedy i způsob, jakým se strany vyrovnaly s příchodem pandemie covidu- 19, souvisí s jejich strukturou a organizací.
Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů
Chalupa, Patrik ; Schüller,, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části se věnuje analýze internetového obchodu Planetaher.cz, na základě které je navrhnuta online marketingová strategie pro zvýšení objemu návštěv a tržeb daného e-shopu. Praktická část je také zaměřena na skórovací metodu rizikového řízení v projektovém managementu. Na závěr navrhne pár doporučení, kterých se držet pro další zefektivnění celého internetového byznysu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.