Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-learning specifických částí diferenciálního počtu pro studenty fakulty ekonomického charakteru s podporou software Maple
Anýž, Jaroslav ; Hřebíček, Jiří (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření komplexního informačního systému určeného pro výuku vybraných oblastí diferenciálního počtu určeného posluchačům fakulty ekonomického charakteru. Systém detailně zpracovává jednotlivé tématické okruhy, pro které jsou prostřednictvím software Maple automaticky generovány testové otázky na základě vstupních parametrů zadaných administrátorem. Takto vytvořené příklady jsou následně vkládány do databáze, z níţ jsou automaticky pouţity v internetové prezentaci pro koncového uţivatele systému, kterým je student fakulty ekonomického charakteru.
Predikce a analýza dopravní situace pomocí metod strojoveho učení
Jašek, Filip ; Maršálek, Roman (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Tato semestrální/bakalářská práce pojednává o algoritmech a matematických aparátech, které strojové učení využívá. Nedílnou součástí práce je regresivní a klasifikační problematika, která se soustřeďuje na hledání optimálních parametrů, na jejichž základě lze poté provádět správnou predikci. V neposlední řadě se práce zaměřuje na neuronové sítě a algoritmy k jejich sestavení.
Predikce a analýza dopravní situace pomocí metod strojoveho učení
Jašek, Filip ; Maršálek, Roman (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Tato semestrální/bakalářská práce pojednává o algoritmech a matematických aparátech, které strojové učení využívá. Nedílnou součástí práce je regresivní a klasifikační problematika, která se soustřeďuje na hledání optimálních parametrů, na jejichž základě lze poté provádět správnou predikci. V neposlední řadě se práce zaměřuje na neuronové sítě a algoritmy k jejich sestavení.
Elektronická učebnice k předmětu Úvod do matematických metod fyziky
Kolář, Petr ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Koupilová, Zdeňka (oponent)
Název práce: Elektronická učebnice k předmětu Úvod do matematických metod fyziky Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit studijní text, který je určen nejen pro studenty prvního ročníku učitelství fyziky na MFF UK, ale který by měl také dalším stu- dentům fyzikálních a technických oborů na VŠ pomoci s úvodem do vysokoškolské matematiky potřebné ve fyzice. Hlavní část této práce vychází z příprav a textů dr. A. Hladíka, prof. J. Podolského a dr. V. Žáka k přednáškám a cvičením před- mětu Úvod do matematických metod fyziky. Reflektovány jsou samozřejmě také autorovy zkušenosti, zejména čerstvá zkušenost s věkovou skupinou, jíž je text věnován. Zároveň byla provedena částečná rešerše dalších studijních opor, které se zabývají danou problematikou. Některé zdroje jsou v práci doporučeny. Vytvo- řený text by měl čtenáři pomoci se základní problematikou systémů souřadnic, limitního počtu a derivací, se zvláštním zřetelem k jejich aplikacím ve fyzice. Přínos této práce studentům bude předmětem dalšího zkoumání. Stejně tak se předpokládá rozšíření textu o další partie základních matematických metod ve fyzice.
Predikce a analýza dopravní situace pomocí metod strojoveho učení
Jašek, Filip ; Maršálek, Roman (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Tato semestrální/bakalářská práce pojednává o algoritmech a matematických aparátech, které strojové učení využívá. Nedílnou součástí práce je regresivní a klasifikační problematika, která se soustřeďuje na hledání optimálních parametrů, na jejichž základě lze poté provádět správnou predikci. V neposlední řadě se práce zaměřuje na neuronové sítě a algoritmy k jejich sestavení.
Predikce a analýza dopravní situace pomocí metod strojoveho učení
Jašek, Filip ; Maršálek, Roman (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Tato semestrální/bakalářská práce pojednává o algoritmech a matematických aparátech, které strojové učení využívá. Nedílnou součástí práce je regresivní a klasifikační problematika, která se soustřeďuje na hledání optimálních parametrů, na jejichž základě lze poté provádět správnou predikci. V neposlední řadě se práce zaměřuje na neuronové sítě a algoritmy k jejich sestavení.
Elektronická učebnice matematických metod fyziky
Kolář, Petr ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Snětinová, Marie (oponent)
Název práce: Elektronická učebnice matematických metod fyziky Autor: Bc. Petr Kolář Katedra: Katedra didaktiky fyziky MFF UK Vedoucí diplomové práce: RNDr. Vojtěch Žák, Ph.D., Katedra didaktiky fyziky MFF UK Abstrakt: Cílem této práce je navázat na Elektronickou učebnici k předmětu Úvod do ma- tematických metod fyziky a vytvořit další studijní text, který je určen nejen pro studenty prvního ročníku učitelství fyziky na MFF UK, ale který by měl také dal- ším studentům fyzikálních a technických oborů na VŠ pomoci s úvodem do vyso- koškolské matematiky potřebné ve fyzice. Hlavní část této práce vychází z příprav a textů dr. A. Hladíka, prof. J. Podolského a dr. V. Žáka k přednáškám a cvičením předmětu Úvod do matematických metod fyziky a Matematické metody ve fyzice I. Reflektovány jsou také autorovy zkušenosti. Zároveň byla provedena částečná rešerše dalších studijních opor, které se zabývají danou problematikou. Některé zdroje jsou v práci doporučeny. Vytvořený text by měl čtenáři pomoci se základní problematikou neurčitých a určitých integrálů, dvojných a trojných integrálů a integrálů I. druhu se zvláštním zřetelem k jejich aplikacím ve fyzice. Přínos této a předcházející práce studentům je předmětem zkoumání. Předpokládá se další rozšíření textu o partie základních matematických metod ve fyzice. Klíčová...
Elektronická učebnice k předmětu Úvod do matematických metod fyziky
Kolář, Petr ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Koupilová, Zdeňka (oponent)
Název práce: Elektronická učebnice k předmětu Úvod do matematických metod fyziky Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit studijní text, který je určen nejen pro studenty prvního ročníku učitelství fyziky na MFF UK, ale který by měl také dalším stu- dentům fyzikálních a technických oborů na VŠ pomoci s úvodem do vysokoškolské matematiky potřebné ve fyzice. Hlavní část této práce vychází z příprav a textů dr. A. Hladíka, prof. J. Podolského a dr. V. Žáka k přednáškám a cvičením před- mětu Úvod do matematických metod fyziky. Reflektovány jsou samozřejmě také autorovy zkušenosti, zejména čerstvá zkušenost s věkovou skupinou, jíž je text věnován. Zároveň byla provedena částečná rešerše dalších studijních opor, které se zabývají danou problematikou. Některé zdroje jsou v práci doporučeny. Vytvo- řený text by měl čtenáři pomoci se základní problematikou systémů souřadnic, limitního počtu a derivací, se zvláštním zřetelem k jejich aplikacím ve fyzice. Přínos této práce studentům bude předmětem dalšího zkoumání. Stejně tak se předpokládá rozšíření textu o další partie základních matematických metod ve fyzice.
E-learning specifických částí diferenciálního počtu pro studenty fakulty ekonomického charakteru s podporou software Maple
Anýž, Jaroslav ; Hřebíček, Jiří (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření komplexního informačního systému určeného pro výuku vybraných oblastí diferenciálního počtu určeného posluchačům fakulty ekonomického charakteru. Systém detailně zpracovává jednotlivé tématické okruhy, pro které jsou prostřednictvím software Maple automaticky generovány testové otázky na základě vstupních parametrů zadaných administrátorem. Takto vytvořené příklady jsou následně vkládány do databáze, z níţ jsou automaticky pouţity v internetové prezentaci pro koncového uţivatele systému, kterým je student fakulty ekonomického charakteru.
Aplikační úlohy z diferenciálního počtu jedné proměnné
JELÍNKOVÁ, Michaela
Cílem práce je vytvořit sbírku řešených příkladů, která bude zaměřena na průběh funkce jedné reálné proměnné a na slovní úlohy na extrém. Příklady budou řazeny dle obtížnosti a budou doplněny grafickým znázorněním.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.