Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh pracovních listů pro odborný výcvik oboru florista
Šúteriková, Olga
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout pracovní listy pro obor prodejce květin – florista, které mají sloužit jako učební pomůcka k výuce předmětu odborný výcvik a předmětu floristika. Teoretická část je zaměřena na oblast textových učebních pomůcek a jejich využití ve výuce žáků. Vysvětluje význam a charakteristiku oboru florista a základní dělení učebních pomůcek. V praktické části jsem se zabývala návrhem učebních pomůcek (pracovních listů), jejich tvorbou, využitím a přínosem pro odborný výcvik a doporučení pro pedagogickou praxi, které budou sloužit nejen žákům, ale i učitelům. V aplikační části bylo cílem provést kvalitativní pedagogický výzkum (strukturovaný rozhovor) na základě využití pracovních listů v praxi se třemi respondenty předmětů floristika a odborný výcvik. Výsledkem byl rozbor a porovnání rozhovorů na základě položených otázek směrem k vyučujícím.
Didaktické pomůcky na rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti
Koubová, Kristýna ; Ronková, Jolana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na práci s didaktickými pomůckami pro počáteční čtenářskou gramotnost. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je rozdělena na dvě části. V první části je popsáno, co to je počáteční čtenářská gramotnost, jsou zde vypsané a popsané metody výuky počátečního čtení, zaostávající čtenáři, vývojové poruchy učení, hodnocení výuky a typické chyby v počátečním čtení. V druhé části teoretické části jsou vypsané i popsané didaktické prostředky materiální i nemateriální a učební pomůcky. Empirická část je rozdělena na tři části, v první části je cílem ověření funkčnosti vyrobených pomůcek a zjištění jejich efektivnosti, jsou zde popsané vyrobené pomůcky pro vybranou školu a následně jsou ověřené žáky. V druhé části je cílem vyrobit didaktické pomůcky na počáteční gramotnost, a tím inspirovat další učitele. Jsou zde vyrobené pomůcky pro počáteční čtenářskou gramotnost, které jsou popsané a u nich jsou vymyšlené další inovace. A ve třetí části je cílem zjistit pomocí dotazníku, jaké metody, strategie a didaktické pomůcky využívají učitelé při podpoře žáků v počáteční čtenářské gramotnosti. Jsou zde shrnuté odpovědi na dotazník, který mi zodpověděl, jaké metody, formy, zásady a didaktické pomůcky používají učitelé nejvíce při výuce počátečního čtení. V empirické...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.