Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Vliv podnikové kultury na rozvoj vzdělávání v podnicích nové ekonomiky
KOCOURKOVÁ, Markéta
Cíle: Cílem disertační práce bylo zhodnotit vliv podnikové kultury na podnikový systém vzdělávání a identifikovat hodnoty a rysy podnikové kultury, které podporují rozvoj systému vzdělávání v podnicích nové ekonomiky. Metodika: V rámci disertační práce byly nejprve vymezeny koncepty podnikové kultury a podnikového systému vzdělávání a s nimi související pojmy a nové socio-ekonomické podmínky. Na základě analýzy teoretických východisek bylo vytvořeno schéma vzájemných vztahů mezi podnikovou kulturou a podnikovým systémem vzdělávání v kontextu řízení lidských zdrojů v podniku. Primární data byla získána online dotazníkovým šetřením. Výzkum byl realizován na úrovni podniků. Podniky v základním souboru byly lokalizovány v Jihočeském kraji a byly součástí kategorie CZ-NACE C (10-33): Zpracovatelský průmysl. Do výzkumu byly zahrnuty malé, střední a velké podniky. Podařilo se získat 208 responzí. Závěry: Na základě výsledků analýzy primárních dat byly identifikovány statisticky významné hodnoty a rysy podnikové kultury, podporující rozvoj vzdělávání v podnicích. Byl sestaven profil podniku, jenž má efektivní systém vzdělávání zaměstnanců. Na základě znalosti tohoto profilu a dalších zjištění a teoretických poznatků byla vytvořena doporučení pro podniky, které chtějí budovat podnikovou kulturu, jenž bude podporovat a rozvíjet systém podnikového vzdělávání a směřovat ho do budoucnosti. Limity výzkumu: V rámci výzkumu byly opomenuty další faktory mající vliv na rozvoj vzdělávání v podnicích, a i podniková kultura byla analyzována izolovaně bez ohledu na další faktory s ní související. Největším limitem výzkumu by mohla být také volba hodnot a rysů podnikové kultury zahrnutých do dotazníkového šetření a výběr žádoucích hodnot pro analýzu určitých závislostí.
Podniková kultura
Pejšek, David ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o tématu podnikové kultury. Cílem práce je vymezení vlivu služebního telefonu na osobní život zaměstnanců. V první, teoretické části, je blíže představen pojem podniková kultura a jsou zde definovány její základní složky a prvky. Teoretická část vychází z poznatků autorů, jejichž literatura byla použita a snaží se ucelit pohled na tuto problematiku. Druhá, praktická část této práce, podává pomocí šetření dotazníkovou formou informace o rozsahu vlivu služebních telefonů na zaměstnance v době jejich osobního volna. Na závěr je shrnut celý průzkum a jsou interpretovány výsledky šetření.
Podniková kultura
Kuralová, Michaela ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Předkládaná bakalářská práce na téma Podniková kultura pojednává o podnikové kultuře obecně (charakterizuje základní prvky podnikové kultury, její vývoj, sílu, typologii, diagnostiku), a dále pak o vybrané dílčí oblasti podnikové kultury (mlčenlivosti zaměstnanců). Teoretická část bakalářské práce vychází z literární rešerše a slouží k seznámení se základními pojmy a problematikou podnikové kultury. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zabývající se právě mlčenlivostí zaměstnanců vybraného oddělení společnosti x, jehož cílem bylo navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. V práci byla dále použita metoda pozorování a analýza vnitropodnikových zdrojů k vytvoření stručné charakteristiky zvoleného subjektu a prvků dané podnikové kultury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.